beantwoord

Communicatie tussen Arriva en NS is nogal treintje spoor bijster

• 10 maart 2018
  • 3 reacties
  • 136 Bekeken

Tussen Roermond en Sittard kreeg ik 2 verschillende oorzaken te horen. Van de NS: Roermond - Sittard rijden door sein en wisselstoring geen treinen. Van Arriva: Tussen Roermond-Sittard rijden geen treinen door overwegstoring. De juiste oorzaak is niet echt vast te leggen, maar dat ook aan de communicatie naar zowel Prorail als naar de reizigers lijkt mij niet echt handig. Ik heb heen en weer getweet maar ik weet ook niet van wie ik moet gaan geloven. Het komt er idd op neer dat het treintje spoor bijster is.
icon

Beste antwoord door Anonymous 10 maart 2018, 22:16

Hallo Isolatie,

Een sein- en wisselstoring en een overwegstoring lijken compleet verschillende zaken, maar zijn het zeker niet.
Dus de omroepberichten waren op zich juist. Voor een reiziger maakt het ook niet veel uit, een storing is al vervelend genoeg.

Door een sein- of wisselstoring kan een overwegstoring ontstaan, en omgekeerd ook.
Wat er precies aan de hand was kan ik nu niet nazien, maar de gegeven info van NS en Arriva klopt dus zeker wel.
Bekijk origineel

3 reacties

I want to travel to Biljmer Arena from Arnhem central, & after 3hours i want to go to Schiphol Airport
Can I buy only one ticket
From Arnhem central to Schiphol Airport
Badge +3
I want to travel to Biljmer Arena from Arnhem central, & after 3hours i want to go to Schiphol Airport
Can I buy only one ticket
From Arnhem central to Schiphol Airport

Not sure how your question ended up in this topic but YES, Bijlmer Arena is on the route to Schiphol so that is totally legal.
Hallo Isolatie,

Een sein- en wisselstoring en een overwegstoring lijken compleet verschillende zaken, maar zijn het zeker niet.
Dus de omroepberichten waren op zich juist. Voor een reiziger maakt het ook niet veel uit, een storing is al vervelend genoeg.

Door een sein- of wisselstoring kan een overwegstoring ontstaan, en omgekeerd ook.
Wat er precies aan de hand was kan ik nu niet nazien, maar de gegeven info van NS en Arriva klopt dus zeker wel.

Reageer