beantwoord

Complicaties voor NS verschijnen niet op mijn apple watch

• 25 juni 2019
  • 3 reacties
  • 124 Bekeken

Als ik een wijzerplaat wil instellen zie ik geen NS complicatie som daar aan toe te voegen. Die zouden er wel moeten zijn. Hoe kan dat?
icon

Beste antwoord door Stijn NS 25 juni 2019, 12:00

Ik durf het eerlijk gezegd niet met zekerheid te zeggen. Dit is de eerste vraag die ik ben tegengekomen over de Reisplanner Wear app en de informatie die ik kan vinden is ook vrij beperkt. Wat ik in ieder geval kan vinden is dat het vrij nieuw is, dus er zullen ook nog de nodige verbeteringen nodig zijn en komen. In hoeverre die 'complicaties' ook nog zouden moeten kunnen werken of verwijderd zijn durf ik dus ook niet te zeggen.

Wat betreft feedback en suggesties kun je hiervoor het beste de feedback optie in de app zelf gebruiken, via 'Meer' en dan 'App support'. Je komt dan rechtstreeks in contact met de ontwikkelaars van de App, waarbij ook eventuele benodigde informatie zoals versies van je besturingssysteem en dergelijke wordt meegestuurd.
Bekijk origineel

3 reacties

Goedemorgen Specop en welkom bij de NS Community!

Wat bedoel je precies met complicaties? Ik moet toegeven dat ik zelf geen kennis heb met wat de smart watch precies kan en weer hoort te geven vanuit de NS App, maar misschien dat deze of deze pagina's je helpen.
Hoi Stijn, het zijn een soort kleine tegeltjes met informatie die op de wijzerplaat verschijnen. in dat dit artikel https://www.iculture.nl/apps/ns-apple-watch-review/
zie je er wel wat over maar die zijn echter niet allemaal zo in te stellen op mijn apple watch. vroeg me af of dat wellicht er uit gehaald was?
Ik durf het eerlijk gezegd niet met zekerheid te zeggen. Dit is de eerste vraag die ik ben tegengekomen over de Reisplanner Wear app en de informatie die ik kan vinden is ook vrij beperkt. Wat ik in ieder geval kan vinden is dat het vrij nieuw is, dus er zullen ook nog de nodige verbeteringen nodig zijn en komen. In hoeverre die 'complicaties' ook nog zouden moeten kunnen werken of verwijderd zijn durf ik dus ook niet te zeggen.

Wat betreft feedback en suggesties kun je hiervoor het beste de feedback optie in de app zelf gebruiken, via 'Meer' en dan 'App support'. Je komt dan rechtstreeks in contact met de ontwikkelaars van de App, waarbij ook eventuele benodigde informatie zoals versies van je besturingssysteem en dergelijke wordt meegestuurd.

Reageer