beantwoord

Datum/ tijd werkt bij mij al een paar maanden niet op de website

• 2 augustus 2019
  • 14 reacties
  • 306 Bekeken

op de website werkt datum/ tijd al een paar maanden niet
icon

Beste antwoord door Maxime NS 3 augustus 2019, 15:13

Hallo pjotrsmotz, welkom op de NS Community.

Wat raar dat de planner bij jou niet helemaal werkt. Ik ben bang dat het aan je (browser)instellingen of verbinding ligt, maar ik zal opletten of er meer zijn die dit hebben! Mijn excuses voor het ongemak.
Bekijk origineel

14 reacties

Badge
Welke website, welke pagina en welke datum en tijd ?

Geef eens een link en geef dan eens aan om welke datum en tijd het gaat.
gewoon de NS reisplanner
https://www.ns.nl/reisplanner#/
links onder VAN vertrek station
daar onder staat van links naar rechts: vertrek/ aankomst, dan vandaag/ tijd, dat kan ik niet gebruiken, werkt niet. ik gebruik google/ chrome.
op de app van de mobiel werkt het wel maar daar ben ik niet zo handig mee, leesbril, vingers.

Reputatie 6
HIer werkt het prima, dus helaas zit de storing bij u. Al eens de cookies en tijdelijke bestanden op de pc gewist. Of eens een andere browser proberen.
ik verwijder regelmatig cookies etc.
google chrome is een veel gebruikte browser.
dat zou toch getest moeten zijn?
Reputatie 6
Nogmaals geprobeerd op een andere Ipad met Google, ook hier werkt de site prima.
Vanzelfsprekend is dit getest, de reisplanner wordt enorm vaak gebruikt dus dan zou deze Community overlopen van klachten.
Hmm, ook hier werkt het goed. Kan het zijn dat u in een andere tijdzone zit?
nee hoor gewoon in Nederland.
Reputatie 4
Misschien een domme vraag van mij, maar als u op de kalender of de klok tikt komt er dan niet zo'n scherm als bij mij?

Werkt bij mij zowel desktop als mobiel probleemloos. Ik zou anders gewoon een andere browser proberen.

domme vragen bestaan overigens niet.
nee ik kan klikken maar dan gebeurt er niets.
de datum/ tijd reageert niet.
Reputatie 6
Benader de reisplanner eens op een andere manier, na het wissen van de cookies enz.
Hallo pjotrsmotz, welkom op de NS Community.

Wat raar dat de planner bij jou niet helemaal werkt. Ik ben bang dat het aan je (browser)instellingen of verbinding ligt, maar ik zal opletten of er meer zijn die dit hebben! Mijn excuses voor het ongemak.
Badge +3
Misschien een overactieve script/adblocker. Probeer eens een Incognito venster (Ctrl+Shift+N).
Badge +3
Ik zie een like dus werkte dat, @pjotrsmotz ?
ja, dank u in firefox werkt datum/ tijd prima.

Reageer