beantwoord

Datum/ tijd werkt bij mij al een paar maanden niet op de website

  • 2 augustus 2019
  • 21 reacties
  • 727 Bekeken

op de website werkt datum/ tijd al een paar maanden niet
icon

Beste antwoord door Maxime NS 3 augustus 2019, 15:13

Hallo pjotrsmotz, welkom op de NS Community.

Wat raar dat de planner bij jou niet helemaal werkt. Ik ben bang dat het aan je (browser)instellingen of verbinding ligt, maar ik zal opletten of er meer zijn die dit hebben! Mijn excuses voor het ongemak.
Bekijk origineel

21 reacties

domme vragen bestaan overigens niet.
nee ik kan klikken maar dan gebeurt er niets.
de datum/ tijd reageert niet.
Badge +3
Misschien een overactieve script/adblocker. Probeer eens een Incognito venster (Ctrl+Shift+N).
ja, dank u in firefox werkt datum/ tijd prima.

Helaas werkt de datum/tijd op mijn Chromebook ook niet. Zowel normale als incognito mode

Workaround voor Chromebooks:
>ga naar ns.nl
>klik op de datum/tijd (op de pagina “Plan je reis”)
>selecteer de datum van je reis met pijltje omhoog/pijltje omlaag
>selecteer het uur. Klik 3 keer op pijltje rechts en daarna pijltje omhoog/pijltje omlaag
>selecteer de minuten. Klik 1 keer op pijltje rechts en daarna pijltje omhoog/pijltje omlaag
Ik heb het probleem gemeld bij Google

Badge
Welke website, welke pagina en welke datum en tijd ?

Geef eens een link en geef dan eens aan om welke datum en tijd het gaat.
gewoon de NS reisplanner
https://www.ns.nl/reisplanner#/
links onder VAN vertrek station
daar onder staat van links naar rechts: vertrek/ aankomst, dan vandaag/ tijd, dat kan ik niet gebruiken, werkt niet. ik gebruik google/ chrome.
op de app van de mobiel werkt het wel maar daar ben ik niet zo handig mee, leesbril, vingers.

Reputatie 7
Badge
HIer werkt het prima, dus helaas zit de storing bij u. Al eens de cookies en tijdelijke bestanden op de pc gewist. Of eens een andere browser proberen.
ik verwijder regelmatig cookies etc.
google chrome is een veel gebruikte browser.
dat zou toch getest moeten zijn?
Reputatie 7
Badge
Nogmaals geprobeerd op een andere Ipad met Google, ook hier werkt de site prima.
Vanzelfsprekend is dit getest, de reisplanner wordt enorm vaak gebruikt dus dan zou deze Community overlopen van klachten.
Hmm, ook hier werkt het goed. Kan het zijn dat u in een andere tijdzone zit?
nee hoor gewoon in Nederland.

Goedenavond,

ik kan ook geen datum en tijd meer kiezen op de reisplanner op de website ns.nl op mijn chromebook. 

De workaround werkt niet omdat de datum niet klikbaar is. Dwz er berschijnt geen “handje”, de muis blijft een pijltje.

Weet iemand of er al een oplossing of een werkende workaround is?

Groet

 

Reputatie 6
Badge +2
Misschien een domme vraag van mij, maar als u op de kalender of de klok tikt komt er dan niet zo'n scherm als bij mij?

Werkt bij mij zowel desktop als mobiel probleemloos. Ik zou anders gewoon een andere browser proberen.

Ik vermoed dat NS hier weinig aan kan doen, pietervdploeg. Google zal er waarschijnlijk iets aan moeten doen. 

De website werkt nornaal op een iets oudere versie van Chrome, maar daar heb ik niks aan op mijn chromebook. Ik gebruik 9292.nl wel. Of nog beter: Google Maps

Reputatie 7
Badge
Benader de reisplanner eens op een andere manier, na het wissen van de cookies enz.
Hallo pjotrsmotz, welkom op de NS Community.

Wat raar dat de planner bij jou niet helemaal werkt. Ik ben bang dat het aan je (browser)instellingen of verbinding ligt, maar ik zal opletten of er meer zijn die dit hebben! Mijn excuses voor het ongemak.
Badge +3
Ik zie een like dus werkte dat, @pjotrsmotz ?

Workaround voor Chromebooks:
>ga naar ns.nl
>klik op de datum/tijd (op de pagina “Plan je reis”)
>selecteer de datum van je reis met pijltje omhoog/pijltje omlaag
>selecteer het uur. Klik 3 keer op pijltje rechts en daarna pijltje omhoog/pijltje omlaag
>selecteer de minuten. Klik 1 keer op pijltje rechts en daarna pijltje omhoog/pijltje omlaag
Ik heb het probleem gemeld bij Google.

Helaas werkt de datum/tijd op mijn Chromebook ook niet. Zowel normale als incognito mode

Ik vermoed dat NS hier weinig aan kan doen, pietervdploeg. Google zal er waarschijnlijk iets aan moeten doen. 

Op de website van 9292.nl is het datum-veld wel aanklikbaar en kan ik daarna een datum en een tijd kiezen. Het zit dus in de code van de website van NS en daar kan/moet NS iets aan doen.

Reageer