beantwoord

De NS reisplanner werkt niet

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
Probleem reisplanner
Sinds enige tijd werkt de reisplanner niet meer op mijn desktop en wel op mijn tablet.
Alles goed tot ik op PLANNEN druk, dan gebeurt er niets.
Wat te doen?
icon

Beste antwoord door Emma NS 2 mei 2019, 14:52

Probeer anders deze stappen even te volgen, ik denk, samen met bryan, dat dit misschien de oplossing is (verwijderen cookies).

Bekijk origineel

7 reacties

Badge
Misschien even verwijderen en opnieuw uploaden, zou kunnen zijn dat je een oude versie hebt die nu vastloopt.
Beste KPJ, welkom bij onze Community!

Wat stom dat het niet werkt. Is het inmiddels gelukt met de suggestie van Jeroen? 🙂
Reputatie 5
De desktop heeft nog altijd geen app maar gewoon een website, @KPJ bedoel je een vaste computer of laptop?

In dat geval kun je proberen om je cookies te verwijderen of om het in een andere browser de reisplanner te raadplegen.
Dank voor het meedenken.
Heb de reisplanner uit de favorieten verwijderd maar is dat genoeg ? De planner staat er daarna niet meer bij als ik via Start, Instellingen en Programma's verwijderen zoek.
Daarna weer via Google de planner gezocht maar werkte helaas nog niet.
Probeer anders deze stappen even te volgen, ik denk, samen met bryan, dat dit misschien de oplossing is (verwijderen cookies).
Heb cookies verwijderd en inderdaad : de planner werkt weer perfect !
Vriendelijk bedankt voor alle moeite. Wat ik wel vreemd vind : bij de instellingen staat dat de browsegeschiedenis en cookies bij het afsluiten van de computer automatisch verwijderd worden maar dat blijkt dus niet zo te zijn.
Fijn dat het gelukt is, KPJ! Bij de instellingen van je browser bedoel je?

Reageer