beantwoord

Dienstregeling 13 september Den Helder-Zaandam

• 12 september 2017
  • 3 reacties
  • 184 Bekeken

Op de site van ns staat dat morgen i.v.m. de storm een andere dienstregeling tussen Den-Helder en Zaandam geldt: i.p.v. 4 treinen per uur zouden er 2 rijden. Nu vraag ik mij af welke dit zijn, aangezien de reisplanner vanaf in ieder geval station Schagen aangeeft dat er de hele dag, op een paar na, geen treinen rijden.

Bedankt, Nico
icon

Beste antwoord door iMark 12 september 2017, 18:05

Volgens de reisplanner rijden de treinen van -22 en -52 over het uur vanuit Schagen. Het lijkt erop dat moet worden overgestapt in Alkmaar. Maar dat kan schijn zijn wanneer er met gewijzigde treinnummers wordt gewerkt.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Volgens de reisplanner rijden de treinen van -22 en -52 over het uur vanuit Schagen. Het lijkt erop dat moet worden overgestapt in Alkmaar. Maar dat kan schijn zijn wanneer er met gewijzigde treinnummers wordt gewerkt.
Dat klopt inderdaad, per verschillende eindstation geeft de planner ook weer iets anders aan qua treinen die wel of niet vertrekken. Nu heb ik al wel wat meer informatie, bedankt!
Reputatie 6
Badge +1
De treinen Maastricht-Alkmaar-Schagen (serie 800) rijden niet tussen Zaandam en Schagen. De treinen Nijmegen-Den Helder (serie 3000) rijden niet tussen Alkmaar en Den Helder, in plaats daarvan rijdt een extra trein Alkmaar-Den Helder op de reguliere tijden.

Reageer