Het probleem: tussen 8:15 en 12:15 worden alleen de ritten van :45 getoond, die van :15 vallen weg. Redelijk irritant als je voorafgaande de reis wil zien of deze zonder vertraging te doen is. Nu tik ik eerst Breda-Roosendaal in, bekijk dan de tijden en sporen om vervolgens Roosendaal- Bergen op Zoom in te voeren voor dezelfde info. Zo zie ik of er geen vertraging is om de overstap in Roosendaal te halen en of de overstap cross platform is of van 3a naar 4b. Vaak is de overstap van 3a naar 4a dus dat kan het probleem iig niet zijn zoals in het verleden wel eens voor is gekomen. Kan hier eindelijk eens naar gekeken worden? Dan kan ik de omslachtige manier van traject checken eindelijk achterwege laten. En denken de onbekende reizigers op dit traject eens niet dat er maar een keer per uur een trein
Beste antwoord door Julian
Er lijkt bij die treinen specifiek een verschil te zitten in de perronaanduiding, namelijk 4a vs 4A (ondanks dat het uiteraard hetzelfde perron is). Echter bij die laatste wordt de aansluiting niet weergegeven, bij die eerste wel.