beantwoord

Dienstregeling ochtend Breda-Bergen op Zoom in IOS reisplanner app incorrect

  • 5 juli 2019
  • 37 reacties
  • 1421 Bekeken


Toon eerste bericht

37 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Volgens mij is het nu opgelost en staat 09.15 weer in de reisplanner. 

9.15 is nu zichtbaar en 11:15 nu ook, maar het is nog steeds niet opgelost. Ik heb even gekeken en er ontbreken op dit traject nog steeds ritten.

 @PaulBSA aangegeven dat er reizen ontbreken tussen 8:15 en 12:15 en de reis van 10.15 ontbreekt bijvoorbeeld nog steeds. Dit betreft gewoon een overstap van 3a naar 4a, exact hetzelfde als die van andere ritten die er wel altijd in hebben gestaan (bijvoorbeeld 8:15 uur).

Ik zie het. Ik ga dit navragen en ik kom erop terug.

Ik heb inmiddels ook al een reactie! 

In het specifieke geval voor morgen (trein van 11.15) is er van die trein nog geen vertrekspoor bekend in Roosendaal (de trein waarop je overstapt vanaf Breda). Dat zal morgen alsnog gebeuren, en dan kan het wel. Vrijdag staat 11:15 uur wel in de reisplanner. Mijn collega gaat hiervan een melding maken, zodat dit opgepakt kan worden en in de toekomst hopelijk niet meer voorkomt. 

Reputatie 6
Badge +2

@Rizana NS  Er ontbreken nog steeds ritten en dit komt nog steeds dagelijks voor. Ook vlak voor en zelfs na vertrek nog. Vandaag bijvoorbeeld de ritten van 9:15 en van 10:15.

Het vertrekspoor in Roosendaal was 4a, net als de rit ervoor en erna. Dit was van tevoren bekend en ook gewoon in de NS reisplanner te vinden, wel met een A i.p.v. a. Alleen de overstap ontbreekt in de reisplanner, de losse reis van Roosendaal naar Bergen op Zoom was gewoon met correct vertrekspoor te vinden.  

 

 

Op dit moment is het doorgegeven. Ik ga er vanuit dat hier aan gewerkt wordt.Als ik volgende week nog geen reactie heb, dan vraag ik een terugkoppeling.

Ik heb dit nogmaals uitgevraagd. Hopelijk kan ik je snel voorzien van een reactie.

@Rizana NS  Er ontbreken nog steeds ritten en dit komt nog steeds dagelijks voor. Ook vlak voor en zelfs na vertrek nog. Vandaag bijvoorbeeld de ritten van 9:15 en van 10:15.

Het vertrekspoor in Roosendaal was 4a, net als de rit ervoor en erna. Dit was van tevoren bekend en ook gewoon in de NS reisplanner te vinden, wel met een A i.p.v. a. Alleen de overstap ontbreekt in de reisplanner, de losse reis van Roosendaal naar Bergen op Zoom was gewoon met correct vertrekspoor te vinden.  

 

 

6 maanden bezig en nu met de nieuwe dienstregeling nog steeds niet opgelost…. Ik vind dit een beetje triest.

Reputatie 6
Badge +2

Het probleem is erger geworden i.p.v. beter, want er ontbreken nu ook 's avonds reizen. Zoals vandaag bijvoorbeeld de reis van 19:15 uur. 

Ook worden sommige reizen nu soms wel weergegeven, maar dan met een overstap van 33 minuten. :weary:

@Rizana NS Misschien moeten je collega's het antwoord van @Julian eens doorlezen. Hij slaat volgens mij echt de spijker op zijn kop. Wel heel teleurstellend dat er in meer dan een half jaar bij NS niemand in staat is geweest om daar iets mee te doen.

 

 

Dat is bekend, bedankt voor het doorgeven. Er wordt op de achtergrond naar gekeken. Alleen laat helaas de oplossing op zich wachten. Ik hoop dat ik over een week meer weet!

Ik heb helaas nog geen terugkoppeling ontvangen. 

Ik heb vandaag om een update gevraagd.

Ik heb goed en slecht nieuws.

Het goede nieuws is dat er hard aan gewerkt wordt;

“De benodigde software release staat nu in de TEST omgeving. Deze TEST omgeving kan niet een op een overgezet worden naar de PRODUCTIE omgeving. Dit moet "gecontroleerd" gedaan worden waardoor er bij allerlei tussenstappen testen moeten worden uitgevoerd.”

 

Het slechte nieuws;

“Het is lastig hiervoor een planning af te gegeven, maar hiervoor moet rekening gehouden worden met zeker 3-5 weken.”

 

Eind maart neem ik weer contact op hierover met mijn contactpersoon. Mocht ik eerder een reactie krijgen, dan laat ik dat uiteraard weten.

Tot die tijd zal ik niet meer wekelijks een update sturen.

Reageer