beantwoord

Dit is een alternatief reisadvies

• 19 januari 2018
  • 5 reacties
  • 1064 Bekeken

Reputatie 1
Dit zie ik soms in de planner staan. Wat betekent dit?
icon

Beste antwoord door Tochjo 19 januari 2018, 12:02

Dit advies staat er juist omdat het normale reisadvies niet mogelijk is. Was dat wel zo, dan werd deze reismogelijkheid niet getoond omdat u daarmee eerder op reis moet en later aankomt.

Overigens kan het ook zo zijn dat een reisadvies als alternatief reisadvies verschijnt, terwijl dat voor de reiziger niet zo is. Als een trein bijvoorbeeld van A via B naar C hoort te rijden en door een storing onder een ander treinnummer pas in B begint, verschijnt het advies volgens mij ook als alternatief reisadvies, terwijl het voor een reiziger van B naar C lijkt of er niets aan de hand is.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Dit betekent dat het advies niet het standaard advies is. Een andere overstap of een andere route is meestal de oorzaak
Reputatie 1
Het staat er ook als het normale reisadvies niet mogelijk is.. verwarrend.
Reputatie 1
Voorbeeld:
Badge +3
Dit advies staat er juist omdat het normale reisadvies niet mogelijk is. Was dat wel zo, dan werd deze reismogelijkheid niet getoond omdat u daarmee eerder op reis moet en later aankomt.

Overigens kan het ook zo zijn dat een reisadvies als alternatief reisadvies verschijnt, terwijl dat voor de reiziger niet zo is. Als een trein bijvoorbeeld van A via B naar C hoort te rijden en door een storing onder een ander treinnummer pas in B begint, verschijnt het advies volgens mij ook als alternatief reisadvies, terwijl het voor een reiziger van B naar C lijkt of er niets aan de hand is.
Reputatie 1

Ah, zo.. maar is het dan echt informatief om dat ("Dit is een alternatief reisadvies") er bij te zetten?

Reageer