beantwoord

E-ticket bestelpagina via NS app (kan de pagina niet vinden)

• 18 juli 2020
  • 6 reacties
  • 216 Bekeken

De afgelopen maanden krijg ik elke keer als ik een E-ticket koop via de ns app alleen na een verloop van tijd een kaartje in de mail. 

Als je na betaling met ideal terug keert hoor je op de bestelpagina te komen. Echter kom ik op een web pagina dat zegt "kan de pagina niet weergeven"

Hierdoor kan ik de E-ticket niet direct downloaden waardoor ik al meerdere malen de trein niet kon nemen. 

Er word hier gezegt dat dat je binnen een uur de mail heb alleen heb ik het al mee gemaakt dat het twee uur duurt. 

Ik hoop dat dit probleem kan worden opgelost.

Ik heb dit op elk willekeurig toestel. 

De ideal betaling gaat via de ing bank app.

Ik hoop hier voldoende informatie.

Met vriendelijke groet,

Vinod Bisai 

icon

Beste antwoord door Maxime NS 19 juli 2020, 16:33

Hallo Vinod Bisai, welkom op de NS Community. 

Een e-ticket zou je binnen 15 minuten na je bestelling binnen moeten hebben. Helaas kan het soms iets langer duren als er in het systeem iets niet helemaal goed gaat. Het spijt me dat je hier al eens 2 uren op hebt moeten wachten. Ik zet je signaal graag door, maar wil wel adviseren op zijn minst om dat kwartier aan speling voor je zelf te houden.

Bekijk origineel

6 reacties

Een e-ticket zou je binnen 15 minuten na je bestelling binnen moeten hebben. Helaas kan het soms iets langer duren als er in het systeem iets niet helemaal goed gaat. Het spijt me dat je hier al eens 2 uren op hebt moeten wachten. Ik zet je signaal graag door, maar wil wel adviseren op zijn minst om dat kwartier aan speling voor je zelf te houden.

Bedankt voor het advies. Maar het is niet de oplossing dat je geen bestel pagina krijgt na het voltooien van je betaling. 

Krijg je die pagina helemaal niet meer? Ik weet niet of hier een reden voor is, maar dat zal ik doorgeven. Dat is in mijn ervaring ook makkelijker dan via je mail.

Dit kreeg ik vandaag na mijn betaling via ideal. 

Bijbehorende link is

https://www.ns.nl/payment/boughtTicket?uuid=314111b4-4238-43f9-bf97-f823ebb2da9a

Dat is inderdaad wel vreemd. Ik begrijp dat mijn collega je melding al heeft doorgegeven, hopelijk kan dit worden opgelost.

Dat is het inderdaad. Dit is echter al ondertussen maanden zo dat als je hebt betaald en je naar de bestelpagina wordt geleid dat je deze pagina krijgt. Daarnaast staat het probleem ook niet opzichzelf. Mijn hele omgeving kent dit probleem. 

Iedergeval al bedankt voor je reactie. 

Mvg.

Vinod Bisai

Reageer