De afgelopen maanden krijg ik elke keer als ik een E-ticket koop via de ns app alleen na een verloop van tijd een kaartje in de mail.
Als je na betaling met ideal terug keert hoor je op de bestelpagina te komen. Echter kom ik op een web pagina dat zegt "kan de pagina niet weergeven"
Hierdoor kan ik de E-ticket niet direct downloaden waardoor ik al meerdere malen de trein niet kon nemen.
Er word hier gezegt dat dat je binnen een uur de mail heb alleen heb ik het al mee gemaakt dat het twee uur duurt.
Ik hoop dat dit probleem kan worden opgelost.
Ik heb dit op elk willekeurig toestel.
De ideal betaling gaat via de ing bank app.
Ik hoop hier voldoende informatie.
Met vriendelijke groet,
Vinod Bisai
Beste antwoord door Maxime NS
Hallo Vinod Bisai, welkom op de NS Community.
Een e-ticket zou je binnen 15 minuten na je bestelling binnen moeten hebben. Helaas kan het soms iets langer duren als er in het systeem iets niet helemaal goed gaat. Het spijt me dat je hier al eens 2 uren op hebt moeten wachten. Ik zet je signaal graag door, maar wil wel adviseren op zijn minst om dat kwartier aan speling voor je zelf te houden.