beantwoord

een kaartje kopen via de ns app lukt niet

  • 30 October 2021
  • 1 reactie
  • 41 Bekeken

Ik heb de laatste 2 keer dat ik het heb geprobeerd, geen kaartje kunnen kopen via de app. Ik klik op kopen en alles gaat goed tot na het betalen. Normaal laad hij dan meteen het kaartje maar deze keren deed ie dat niet en bracht hij me ook niet terug naar de app. Ook kreeg ik geen kaartje. En heb ik nog een fysiek kaartje moeten kopen. Ik heb nogsteeds geen geld terug want had alleen de afschriften en verder niks. Moet nog 3× €3,10 terug krijgen. Kan echt niet.

icon

Beste antwoord door Robert B 30 October 2021, 19:30

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Als het goed is krijg je binnen een uur (vaak veel sneller) een e-mail met een knop om je ticket in de NS app te importeren. Check vooral ook je spam mail.

Moet nog 3× €3,10 terug krijgen

Oke dan neem contact op met de NS Klantenservice (telefoon, chat of social media)

Je moet volgens de NS dan wel een adres en geboortedatum verzinnen...:sleeping:

 

Reageer