beantwoord

Eticket niet ontvangen

  • 27 februari 2020
  • 3 reacties
  • 160 Bekeken

Ik heb zojuist een e-ticket afgerekend via Ideal, maar geen mail of e-ticket ontvangen. 

In mijn bankapp vind ik omschrijving: 29045101 0030004918444

Eticket order 29045101.

Kunt u het alsnog toesturen?

icon

Beste antwoord door Stijn NS 29 februari 2020, 16:52

Ik zie dat er helaas geen reactie meer is gegeven op je bericht, Patriciak, waarvoor mijn excuses.

Het klopt wat loklok8 heeft aangegeven, het kan tot een uur duren voordat de e-mail binnen komt en vaak wil deze in de Spam-folder terecht komen. Dat gezegd hebbende, als de e-mail alsnog niet binnen komt na enige tijd, dan kan er iets anders aan de hand zijn, bijvoorbeeld een typefout in het e-mail adres.

In dit geval is het verstandig om contact op te nemen met onze Klantenservice. Ervan uitgaande dat je de betaling hebt gedaan via iDeal, kun je in de betalingsomschrijving het ordernummer van de bestelling terugvinden, aan de hand waarvan we het ticket zouden moeten kunnen terugvinden. We kunnen het dan alsnog naar het juiste adres sturen. We zijn telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie rechtsboven).

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge

Het kan tot wel een uur duren voordat u een mail met de tickets ontvangt, in de praktijk is het meestal wel sneller, vaak in 1 tot 2 minuten.

Heeft u toevallig in uw spam gekeken of ze niet daarin staan?

Eventueel als het nog lukt om naar de bevestigingspagina te gaan kunt u vanuit daar ook uw ticket rechtstreeks downloaden of in de NS app importeren.

Normaal ontvang ik idd direct een mail. Nu niet. Ook niet in mijn spam. 

Ik zie dat er helaas geen reactie meer is gegeven op je bericht, Patriciak, waarvoor mijn excuses.

Het klopt wat loklok8 heeft aangegeven, het kan tot een uur duren voordat de e-mail binnen komt en vaak wil deze in de Spam-folder terecht komen. Dat gezegd hebbende, als de e-mail alsnog niet binnen komt na enige tijd, dan kan er iets anders aan de hand zijn, bijvoorbeeld een typefout in het e-mail adres.

In dit geval is het verstandig om contact op te nemen met onze Klantenservice. Ervan uitgaande dat je de betaling hebt gedaan via iDeal, kun je in de betalingsomschrijving het ordernummer van de bestelling terugvinden, aan de hand waarvan we het ticket zouden moeten kunnen terugvinden. We kunnen het dan alsnog naar het juiste adres sturen. We zijn telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie rechtsboven).

Reageer