beantwoord

extra trein, waar dan?

• 30 maart 2020
  • 3 reacties
  • 149 Bekeken

Hier klopt dus helemaal niks van he! Er zijn helemaal geen extra treinen

icon

Beste antwoord door Jeroen 30 maart 2020, 21:58

Feitelijk is er voor de NS wel een extra trein, want de originele trein rijdt niet en hiervoor in de plaats rijdt er een andere trein met een ander treinnummer op hetzelfde tijdstip als de originele trein alleen met een beperkter traject in dit geval.

De NS reisplanner herkent dat als een extra trein en geeft dat zo dan ook weer.  Alleen u als reiziger ziet dit anders en dat snap ik ook.

Bekijk origineel

3 reacties

Badge

Extra trein is ook een aanduiding die gegeven wordt als er een trein niet onder zijn eigen treinnummer rijdt en dat is hier het geval.  De treinen hebben een afwijkend treinnummer gekregen en dat geeft dit als resultaat in de reisplanner, wijkt nml. af van de standaard.

Lekker duidelijk allemaal, er is gewoon geen extra trein dus zet het dan ook niet in app zou ik zeggen

Badge

Feitelijk is er voor de NS wel een extra trein, want de originele trein rijdt niet en hiervoor in de plaats rijdt er een andere trein met een ander treinnummer op hetzelfde tijdstip als de originele trein alleen met een beperkter traject in dit geval.

De NS reisplanner herkent dat als een extra trein en geeft dat zo dan ook weer.  Alleen u als reiziger ziet dit anders en dat snap ik ook.

Reageer