beantwoord

Feedback via de app

  • 16 januari 2018
  • 1 reactie
  • 64 Bekeken

Aangezien ik geen antwoord op een email aan app@ns.nl dan nogmaals de vraag waar kan ik problemen met de app kwijt??
icon

Beste antwoord door Denice NS 16 januari 2018, 12:09

Wanneer heb je gemaild, gharryh? Onze App specialisten krijgen dagelijks tientallen e-mails met betrekking tot de app (zowel van reizigers als van ons ;)). Het is daarom voor hun ook niet mogelijk om elke e-mail van een persoonlijke reactie te voorzien. Wat is precies het probleem waar je tegenaan loopt?
Bekijk origineel

1 reactie

Wanneer heb je gemaild, gharryh? Onze App specialisten krijgen dagelijks tientallen e-mails met betrekking tot de app (zowel van reizigers als van ons ;)). Het is daarom voor hun ook niet mogelijk om elke e-mail van een persoonlijke reactie te voorzien. Wat is precies het probleem waar je tegenaan loopt?

Reageer