beantwoord

Fiets reserveren via laptop / PC lukt niet

• 1 August 2021
  • 5 reacties
  • 146 Bekeken

Reputatie 1

Via de reisplanner krijg ik op mijn telefoon de optie om een fietsplek te reserveren. Achter mijn laptop krijg ik deze optie niet. Foutje in de site?

icon

Beste antwoord door Erryt NS 3 August 2021, 22:04

Ik zal jullie signalen doorzetten. Hopelijk werkt deze functie snel via alle browsers. Voor de meelezers is dus het advies om het via een andere browser te proberen als deze functie er niet bij staat.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Ik krijg bij het opvragen van het reisadvies op mijn Mac mini het onderstaande plaatje te zien. Misschien een andere browser proberen?

Reputatie 7
Badge

Ik heb het net even geprobeerd en dat werkt bij mij dus alleen in de browser Edge…..

Firefox en Chrome geven die optie niet, denk dat dat niet helemaal de bedoeling is.

Reputatie 7
Badge +3

Bij mij in Chrome krijg ik wel netjes hetgeen iMark al liet zien. En wanneer ik klik op dat “Fietsplek reserveren” zie ik ook nog een verbetering die er eerder niet was, namelijk hoeveel fietsplekken er vrij zijn waarbij je ook meerdere fietsen kan reserveren (zal alleen 36 uur van tevoren zijn, want bij reizen 2 dagen later staat daar als aantal 999). Maar het gaat mis bij het bevestigen, dan krijg ik een rode balk met tekst “Er is iets misgegaan, probeer het later op opnieuw.”  In Edge krijg ik deze melding niet en lukt het bevestigen wel.

Bij eerdere testen (waarbij het aantal vrije plekken er nog niet stond en je ook niet het aantal te reserveren fietsen kon aanpassen) kon ik wel in Chrome een reservering bevestigen direct uit de reisplanner.

Reserveren via treinwijzer.nl lukt nog wel in Chrome en ook daar kun je nu het aantal te reserveren fietsen aanpassen. 

Goed dat je nu direct voor meerdere fietsen kan reseveren en dat het aantal vrije plekken wanneer dat bekend is er ook in de reisplanner bij staat. Nu nog even fiexen dat het in alle browsers kan.

Reputatie 6

Jammer alleen dat alleen de enkeling op dit forum zijn fietsplek reserveert. Heb vandaag een tijdje gekeken op Apeldoorn CS. Het is nog steeds een puinhoop. Er rijdt ook constant één stel icm met bijna geen fietsplaatsen

Ik zal jullie signalen doorzetten. Hopelijk werkt deze functie snel via alle browsers. Voor de meelezers is dus het advies om het via een andere browser te proberen als deze functie er niet bij staat.

Reageer