Foute adviezen van planner

Toon eerste bericht

28 reacties

Update: Ik heb een terugkoppeling ontvangen. Het verschil tussen reisadviezen op ns.nl en de Reisplanner Xtra app komt inderdaad door de verschillende engines, zoals Henk_NL ook aangeeft. Beide engines bepalen aan de hand van verschillende regels de overstappen. De verwachting is dat ns.nl binnenkort ook overgaat naar dezelfde engine als de app.

Er wordt voor Sloterdijk gekozen omdat deze overstap langer is, namelijk 9 minuten in plaats van 6 minuten op Zaandam. Daarentegen is de overstap op Zaandam prettiger omdat je dan inderdaad een cross platform overstap hebt. Ik zal dit nogmaals benadrukken bij de betreffende afdeling.
Top, verkondig ik dus toch niet helemaal onzin 😅
Badge +3
Hier weer een voorbeeld, nogal bizar maar zal vast verklaarbaar zijn :D
Webcare gooit het op werkzaamheden of aangepaste dienstregeling, waardoor de app achter loopt 🤔

https://twitter.com/JeroeniP/status/1033048534327717894

Ik zou dus niet kiezen om de website gelijk te trekken met de app, zolang die overstappen van spoor 5 naar 10 op Sloterdijk geeft i.p.v. cross-platform in Zaandam of (voor ander traject) Gouda, of de overstap van 6a naar 7a (voorheen gewoon 7) in Den Bosch niet herkent als cross-platform.

Reageer