Foutieve reisinformatie station Ypenburg en Voorburg

• 21 maart 2021
  • 2 reacties
  • 71 Bekeken

Reputatie 2
  • Reisadviseur**
  • 45 reacties

Er zijn op dit moment werkzaamheden tussen Den haag en Gouda, dus er rijden alleen sprinters tussen Den haag en Zoetermeer Oost. Er pendelen 2 treinen tussen deze stations, één gaat altijd via spoor 1 heen en weer en de ander via spoor 2. Echter net om 10:43 stond de trein naar Den haag opgegeven als vertrek van Ypenburg van spoor 2, maar deze kwam op spoor 1 aan. De sprinter naar Zoetermeer Oost kwam op spoor 2 aan in plaats van gepland spoor 1. Op de terugrit naar Den Haag MOET deze trein dan wel via spoor 2 gaan, omdat er geen wissels zijn, terwijl op de borden er dan weer spoor 1 staat.Dit lijkt voor de hele dag precies foutief te zijn in de reisinformatie, waardoor reizigers nog snel moeten rennen naar het andere perron. Misschien dat hier nog naar gekeken kan worden en de app/borden kan herstellen?

2 reacties

Bedankt voor het doorgeven. Vervelend dat het verkeerd gaat en dat dat reizigers hierdoor nog op het laatste moment naar een ander perron moeten hollen. Ik zie niet terug dat de trein van 10:43 uur niet gewoon zoals gepland op spoor 2 aankwam, maar ik zet je melding door zodat er naar gekeken kan worden!

Reputatie 2

Bedankt voor het doorgeven. Vervelend dat het verkeerd gaat en dat dat reizigers hierdoor nog op het laatste moment naar een ander perron moeten hollen. Ik zie niet terug dat de trein van 10:43 uur niet gewoon zoals gepland op spoor 2 aankwam, maar ik zet je melding door zodat er naar gekeken kan worden!

Ja dat is het hele probleem, de reisinformatie zegt a maar in werkelijkheid gebeurd er iets anders. Ik heb de trein er zelf zien aankomen.

Reageer