beantwoord

Foutmelding in Reisplanner Xtra

  • 10 november 2018
  • 2 reacties
  • 182 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Goedemorgen, sinds begin deze week heb in problemen met het ophalen van het reisadvies in de Reislanner Xtra app. De overige functionaliteit lijkt goed te werken, alleen dit deel niet. Zowel WiFi als 4G geprobeerd, geen verschil. Enige wat ik me kan voorstellen is dat het met de iOS update te maken heeft, die is sinds begin deze week geïnstalleerd op mijn telefoon. Via de browser thuis op mij.n laptop, zelfde WiFi verbinding werkt het wel. Ik heb een screenshot van de foutmelding toegevoegd. Hopelijk kunnen jullie helpen?

icon

Beste antwoord door Tochjo 10 november 2018, 09:41

In een ander topic is aangegeven dat inloggen in de app, of uitloggen en opnieuw inloggen in de app het probleem kan verhelpen.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
In een ander topic is aangegeven dat inloggen in de app, of uitloggen en opnieuw inloggen in de app het probleem kan verhelpen.
Reputatie 6
Het probleem is met de laatste update gelukkig verholpen. 🙂

Reageer