geboekte reissistenties in de NS app | NS Community
beantwoord

geboekte reissistenties in de NS app

  • 22 January 2023
  • 2 reacties
  • 46 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Ik kan voorheen geboekte of recent geboekte reisassistentie boekingen niet meer vinden in de (Android) app via "meer". Daar stond volgens mij voorheen "reisasistentieboekingen” op de derde of vierde plek van boven.

Waarom is dit verwijderd of misschienergens anders ondergebreacht?

 

Johan

icon

Beste antwoord door Daniël NS 22 January 2023, 13:31

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

Toevoeging: Na wat rondvragen lijkt er ook nu een bug mee te zijn, dit is bij de developers bekend. De workaround op dit moment is om na in te loggen in Mijn NS te gaan naar http://ns.nl/reisassistentie om dit alsnog te zien.

Pff, dat is dan een ‘bug’ die al heel lang speelt (na elke update van de NS app?)… Maar goed, via https://www.ns.nl/reisassistentie/Customer kan je het (helemaal onderaan) wel aan/uit zetten.

Reputatie 6

Hey nahoj! Welkom bij de NS Community.

Ben je toevallig uitgelogd van je Mijn NS account in je app of heb je recentelijk aanpassingen in je gegevens gedaan en de optie om Reisassistentie in te zien in de app uit gezet? Dat zou het namelijk zo kunnen verklaren! 

Toevoeging: Na wat rondvragen lijkt er ook nu een bug mee te zijn, dit is bij de developers bekend. De workaround op dit moment is om na in te loggen in Mijn NS te gaan naar http://ns.nl/reisassistentie om dit alsnog te zien.

Reageer