beantwoord

Gecancelde treinen leiden - hoorn kersenboogerd niet vermeld in de app

• 9 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 115 Bekeken

Beste ns, er zijn 2 treinen gecanceld tussen leiden - hoorn kersenboogerd, die van 7:23 en 7:38. Beiden zijn niet doorgegeven in de app. Hoe komt dit?
icon

Beste antwoord door Gabriëlle NS 9 augustus 2017, 10:30

Goedemorgen Device. Welkom op het NS Serviceforum.

Wat vervelend dat de uitval nog niet in de app te zien was. Ik vermoed dat deze nog niet helemaal up-to-date was om het moment van de verstoring. Ik ga een melding hiervan aanmaken. Excuses voor het ongemak. Ik hoop dat je niet te veel vertraging hebt opgelopen door de verstoring. Mocht de vertraging langer zijn geweest dan 30 minuten dan kun je Geld terug bij Vertraging aanvragen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Waarschijnlijk omdat dat op het allerlaatste moment pas is besloten. Ze staan er nu namelijk wel op als opgeheven.
Oh dat is wel gek, want meteen toen ik aankwam vanaf mijn andere trein om 7:15 werd er in leiden al omgeroepen dat beide treinen niet zouden rijden. dus dan moet er ergens een msicommunicatie tussen leiden en de app zijn geweest.
Goedemorgen Device. Welkom op het NS Serviceforum.

Wat vervelend dat de uitval nog niet in de app te zien was. Ik vermoed dat deze nog niet helemaal up-to-date was om het moment van de verstoring. Ik ga een melding hiervan aanmaken. Excuses voor het ongemak. Ik hoop dat je niet te veel vertraging hebt opgelopen door de verstoring. Mocht de vertraging langer zijn geweest dan 30 minuten dan kun je Geld terug bij Vertraging aanvragen.

Reageer