beantwoord

Geen bus optie Groningen Heerenveen

• 11 december 2017
  • 3 reacties
  • 60 Bekeken

In deze planner wordt alleen de treinreis aangegeven op bovengenoemd traject. De bus is sneller waarom zie ik deze optie niet?
icon

Beste antwoord door DDietzen 11 december 2017, 13:56

Goedemiddag, welkom op het forum!

Als u een reis van een treinstation naar een treinstation plant, krijgt u alleen reisadviezen met enkel treinen te zien.
Als u een deur-tot-deur-reis plant (dus van/naar een adres, bushalte oid) krijgt u ook reisadviezen met andere vervoersmiddelen te zijn.
Een handige workaround is om van/naar een adres of bushalte naast een treinstation te plannen (bv. vanaf het Stationsplein in Groningen, in uw geval).

Het is niet nodig om 9292 te gebruiken.
Bekijk origineel

3 reacties

Hallo Bovenga en welkom op het NS Forum,

Tot heden geeft onze reisplanner het advies om met de trein te gaan aan. Je maakt ook gebruik van een reisplanner van een treinmaatschappij. Via 9292.nl krijg je ook de busreizen te zien. Ik durf niet exact aan te geven of dit nog zal veranderen in de toekomst, maar ik geef je signaal aan de ontwikkelaar door.
Badge
Goedemiddag, welkom op het forum!

Als u een reis van een treinstation naar een treinstation plant, krijgt u alleen reisadviezen met enkel treinen te zien.
Als u een deur-tot-deur-reis plant (dus van/naar een adres, bushalte oid) krijgt u ook reisadviezen met andere vervoersmiddelen te zijn.
Een handige workaround is om van/naar een adres of bushalte naast een treinstation te plannen (bv. vanaf het Stationsplein in Groningen, in uw geval).

Het is niet nodig om 9292 te gebruiken.
Ok duidelijk. Bedankt ook vd tip. Ik ga via adres de busverbinding zoeken!

Reageer