Skip to main content

Sinds de zomervakantie krijg ik geen app meldingen meer bij het in of uit checken, ook zie ik mijn rijs geschiedenis niet meer in de app. Dit gaat tot juli. Ik heb de meldingen en alles wel aan staan. Op mijn ov zie ik wel gewoon mijn rijs geschiedenis. Hoe kan dit komen? En wat kan ik er aan doen?

 

(Push meldingen over de informatie van mijn geplande reis krijg ik wel gewoon)

Goedemiddag JesseVoois, Welkom op de NS Community!

Wat vervelend dat je de meldingen niet ontvangt en de reisgeschiedenis niet kan terug vinden. Heb je al geprobeerd om de NS-app opnieuw te installeren?


bedankt voor je reactie, ja zeker heb ik dat geprobeerd. alleen heeft dat niet gewerkt helaas


Is de app ook up-2-date?


ja de app is up-2-date. 


En ben je ook ingelogd bij MijnNS in de app? Ik wordt de laatste tijd ook constant uitgelogd in de app terwijl dat vroeger veel minder vaak gebeurde.


ja ik ben ingelogd en zie ook gewoon mijn ov kaart. alleen de reis geschiedenis gaat tot 3 juli terwijl ik veel gereisd heb kort geleden. en de meldingen over de geplande reis zelf krijg ik dan wel. alleen uit en inchecken niet.


Als je in de reishistorie naar beneden swiped, ververst hij dan ook niet?

Ik keek net zelf in de app en zag als laatste een reis van 1 september staan, maar na handmatig verversen kreeg ik wel weer recente reizen te zien (met 28/9 als laatste en dat klopt voor mij precies)


Heb je misschien nog een oude verlopen OV-chipkaart gekoppeld aan jouw account?


Op Android telefoons: ga naar "app info" en doe "clear storage" en "clear cache".

Zorg dat de NS app helemaal gestopt is en start hem opnieuw op.

N.B. Alle oude e-tickets en instellingen gaan verloren.


Net nog geprobeerd. Verversen, opnieuw installeren, updaten etc. Niks heeft tot heden gewerkt. 


Heb je misschien nog een oude verlopen OV-chipkaart gekoppeld aan jouw account?


Nee dat heb ik niet. de OV kaart die gekoppeld is, is mijn eerste pas heb geen andere kaarten gehad. maar wel bedankt voor de tips iedereen. hopelijk komen we nog aan een oplossing.


Je zou het probleem eens kunnen melden bij de ontwikkelaars van de app. Dat kan via Meer --> Hulp --> NS App --> Contact met app support.


Reageer