beantwoord

Geen reisadvies 3 augustus Rotterdam-Zuidbroek

• 15 juli 2019
  • 2 reacties
  • 154 Bekeken

Hallo

Ik wil zaterdag 3 augustus van Rotterdam centraal naar Zuidbroek.
Als ik de reisplanner raadpleeg krijg is steeds "Geen advies gevonden "in beeld te zien.
Ik weet dat er werkzaamheden die die dag zijn maar neem toch aan dat er dan bussen ingezet worden.
icon

Beste antwoord door Denice NS 15 juli 2019, 09:21

Welkom bij de Community, Josje.

Ik heb ook even in de planner gekeken en je hebt inderdaad gelijk 'geen reisadvies gevonden'. Heel vreemd natuurlijk! Het 'geen reisadvies gevonden' zal met de komende werkzaamheden te maken hebben. Vanaf 10 dagen voor de betreffende reisdag is onze Reisplanner bijgewerkt en zou je de reisinfo wel op moeten kunnen vragen.

Tussen Assen en Groningen rijden 3 augustus NS-bussen en vanaf Groningen naar Zuidbroek worden door Arriva bussen ingezet.
Bekijk origineel

2 reacties

Welkom bij de Community, Josje.

Ik heb ook even in de planner gekeken en je hebt inderdaad gelijk 'geen reisadvies gevonden'. Heel vreemd natuurlijk! Het 'geen reisadvies gevonden' zal met de komende werkzaamheden te maken hebben. Vanaf 10 dagen voor de betreffende reisdag is onze Reisplanner bijgewerkt en zou je de reisinfo wel op moeten kunnen vragen.

Tussen Assen en Groningen rijden 3 augustus NS-bussen en vanaf Groningen naar Zuidbroek worden door Arriva bussen ingezet.
Ok bedankt voor de info ,zal 10 dagen vooraf nog eens kijken.

Reageer