beantwoord

Geen reisadvies in de NS reisplanner app

  • 2 februari 2019
  • 2 reacties
  • 77 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Hallo, ik heb sinds een aantal dagen geen reisadvies in de app: er ging iets mis bij het ophalen van reisadvies.
ik heb de laatste update van de app.
werkende met een iPhone 8.
Op de website is wel reisadvies.
groet
icon

Beste antwoord door Jouke NS 2 februari 2019, 13:10

Hallo Ndb en welkom bij de NS Community.

Wat opvallend dat je geen reisinformatie meer kunt inzien. Wil je eens proberen de app te verwijderen en deze opnieuw te installeren? Meestal lost dat het probleem op. Als dat niet helpt kun je ook contact opnemen met de makers van de app via de feedbackmogelijkheid. Zij kunnen dan direct met je meekijken en eventueel ook aangeven hoe je dit kunt oplossen.
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo Ndb en welkom bij de NS Community.

Wat opvallend dat je geen reisinformatie meer kunt inzien. Wil je eens proberen de app te verwijderen en deze opnieuw te installeren? Meestal lost dat het probleem op. Als dat niet helpt kun je ook contact opnemen met de makers van de app via de feedbackmogelijkheid. Zij kunnen dan direct met je meekijken en eventueel ook aangeven hoe je dit kunt oplossen.
Hallo Jouke, dank je wel. Ik had dit al gedaan en ge-update en inmiddels opnieuw gedaan en nu werkt het weer. Dank je.
groet

Reageer