Geen vermelding reisplanner aankomst spitstrein

• 23 november 2016
  • 7 reacties
  • 136 Bekeken

Waarom wordt er tot op de dag van vandaag niet voor gekozen om de aankomsttijd in de reisplanner te zetten i.p.v. spitstreinen te vermelden met vertrektijd? Echter zit er een tijd tussen aankomst en vertrek in de spits 10 a 15 min.

7 reacties

Reputatie 7
Over welke reis en tijdstip heb je het?
Over welke reis en tijdstip heb je het? het gaat om bijv: de treintijden traject Alkmaar-Schagen. Deze staan als :05 :35 in de reisplanner terwijl dit de vertrektijd is. De aankomst is bijv:08:24 vertrek 08:35 en 08:50 met als vertrektijd 09:05
Gevolg is nu: vele weten dit niet,en het vergt veel uitzoekerij doordat dit niet is opgenomen in de planner
In onze reisplanner zie je zowel de vertrektijden als de aankomsttijden. Dit geldt voor zowel onze app als onze website. Het kan zijn dat ik het niet goed begrijp maar kan het zijn dat je een app gebruikt die niet goed functioneert?
Reputatie 6
Badge +2
In de app geeft ''Toon volledige rit'' de aankomsttijd op het vertrekstation (als je dat bedoelt), maar niet als het het beginpunt is.
In onze reisplanner zie je zowel de vertrektijden als de aankomsttijden. Dit geldt voor zowel onze app als onze website. Het kan zijn dat ik het niet goed begrijp maar kan het zijn dat je een app gebruikt die niet goed functioneert? Als je de spitstrein Alkmaar-Schagen wil nemen, moet je vanaf bijv. Heiloo de vertrektijd opgeven om de daadwerkelijke aankomsttijd bijv. 08:24 te weten voor dat hij weer terug gaat en om 08:35 vertrekt. Dit staat nergens duidelijk vermeld
Ah, ik begrijp het. Het klopt inderdaad dat dit niet aangegeven staat wanneer de trein op het betreffende station begint. Ik zal je suggestie doorgeven. Je kunt je feedback ook altijd kwijt in de app zelf (onder "over deze app").
Ah, ik begrijp het. Het klopt inderdaad dat dit niet aangegeven staat wanneer de trein op het betreffende station begint. Ik zal je suggestie doorgeven. Je kunt je feedback ook altijd kwijt in de app zelf (onder "over deze app"). het staat niet duidelijk weer gegeven in app als planner vis website. En dit geldt overigens voor alle treintijden in de spits.

Reageer