Geen vermelding reisplanner aankomst spitstrein
Waarom wordt er tot op de dag van vandaag niet voor gekozen om de aankomsttijd in de reisplanner te zetten i.p.v. spitstreinen te vermelden met vertrektijd? Echter zit er een tijd tussen aankomst en vertrek in de spits 10 a 15 min.
Gevolg is nu: vele weten dit niet,en het vergt veel uitzoekerij doordat dit niet is opgenomen in de planner
In onze reisplanner zie je zowel de vertrektijden als de aankomsttijden. Dit geldt voor zowel onze app als onze website. Het kan zijn dat ik het niet goed begrijp maar kan het zijn dat je een app gebruikt die niet goed functioneert?
In de app geeft ''Toon volledige rit'' de aankomsttijd op het vertrekstation (als je dat bedoelt), maar niet als het het beginpunt is.
Ah, ik begrijp het. Het klopt inderdaad dat dit niet aangegeven staat wanneer de trein op het betreffende station begint. Ik zal je suggestie doorgeven. Je kunt je feedback ook altijd kwijt in de app zelf (onder "over deze app").
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.