beantwoord

Gezocht: betrouwbare reisinformatie op Schiphol

  • 1 oktober 2019
  • 27 reacties
  • 908 Bekeken


Toon eerste bericht

27 reacties

Het topic was gemarkeerd als beantwoord, met de beste oplossing op dat moment geselecteerd, omdat mijn collega je melding in oktober heeft doorgegeven.

Ik begrijp dat het probleem nog steeds speelt, dus ik zal kijken of ik meer achtergrondinformatie kan vinden hierover.

Update: Ik heb inmiddels een reactie gekregen en de situatie is als volgt.

Het uiteindelijke betreffende spoor zou aangegeven moeten worden in de app zodra dat bekend is (doorgaans zo'n 5 minuten voor de vertrektijd) en zou dan ook overeen moeten komen met de informatie op de schermen.

Er zijn echter situaties bekend waarbij dit niet correct gebeurd, waardoor er dus een afwijking kan ontstaan tussen de informatie getoond op de schermen en de app. Dit is nog in onderzoek en zou (tzt) verholpen moeten worden. Blijkbaar heb jij dit probleem dus een aantal keer ondervonden, VIRM. Helaas heb ik geen prognose gekregen wanneer dit issue opgelost moet zijn.

Reageer