Goedemorgen, ik kan al enige dagen niet inloggen op de NS Reisplanner, zowel met mijn consumenten- als mijn zakelijk account. Inloggen op deze accounts via een webbrowser verloopt normaal. iPhone 12 Pro, iOS 14.4, App versie 7.12.1. Ik heb de volgende dingen al gedaan, maar niets werkt tot nu toe:
- Dit forum doorgelezen voor oplossingen ;-)
- Telefoon herstart;
- App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd;
- Mijn wachtwoorden gecontroleerd op rare tekens (zoals in dit forum vermeld), niet aanwezig.
- NS Klantenservice gebeld, maar de dame zei gewoon: “Ik weet het niet en kan u niet helpen…….." en ze verbrak de verbinding. GRRRRRRR, onacceptabel.
Nu dus via deze weg proberen een oplossing te vinden. Alvast bedankt voor het meedenken en de hulp!
Beste antwoord door Denice NS
Hoi MarcoH. Welkom bij de Community.
Ik neem aan dat dit gaat om de Reisplanner App?
Als je al die stappen al bent doorlopen zonder resultaat moet ik eerlijk zeggen dat ik niet veel andere oplossingen kan aandragen. Wat je dan eventueel nog kan doen is via de app mailen naar de App Support. Dit doe je in de app via ‘meer - App Support - Contact app support’.