beantwoord

Help! Kan al dagen niet inloggen op NS Reisplanner

• 23 februari 2021
  • 4 reacties
  • 48 Bekeken

Goedemorgen, ik kan al enige dagen niet inloggen op de NS Reisplanner, zowel met mijn consumenten- als mijn zakelijk account. Inloggen op deze accounts via een webbrowser verloopt normaal. iPhone 12 Pro, iOS 14.4, App versie 7.12.1. Ik heb de volgende dingen al gedaan, maar niets werkt tot nu toe:

• Dit forum doorgelezen voor oplossingen ;-)
  • Telefoon herstart;
  • App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd;
  • Mijn wachtwoorden gecontroleerd op rare tekens (zoals in dit forum vermeld), niet aanwezig.
  • NS Klantenservice gebeld, maar de dame zei gewoon: “Ik weet het niet en kan u niet helpen…….." en ze verbrak de verbinding. GRRRRRRR, onacceptabel.

Nu dus via deze weg proberen een oplossing te vinden. Alvast bedankt voor het meedenken en de hulp!

icon

Beste antwoord door Denice NS 23 februari 2021, 11:04

Hoi MarcoH. Welkom bij de Community.

Ik neem aan dat dit gaat om de Reisplanner App?

Als je al die stappen al bent doorlopen zonder resultaat moet ik eerlijk zeggen dat ik niet veel andere oplossingen kan aandragen. Wat je dan eventueel nog kan doen is via de app mailen naar de App Support. Dit doe je in de app via ‘meer - App Support - Contact app support’.

Bekijk origineel

4 reacties

Hoi MarcoH. Welkom bij de Community.

Ik neem aan dat dit gaat om de Reisplanner App?

Als je al die stappen al bent doorlopen zonder resultaat moet ik eerlijk zeggen dat ik niet veel andere oplossingen kan aandragen. Wat je dan eventueel nog kan doen is via de app mailen naar de App Support. Dit doe je in de app via ‘meer - App Support - Contact app support’.

Het gaat inderdaad om de Reisplanner. Mailtje naar app support is verstuurd.

Dank!

Nog steeds geen oplossing. Mailtje gestuurd naar app support via de app maar nog geen antwoord.

Ik denk dat je een beetje ongeduldig bent. NS staat helaas niet bekend om zijn snelle IT-oplossingen. Zou zomaar eens weken kunnen gaan duren.

Reageer