beantwoord

Hoe doe je een aanvraag voor Reisassistentie via de NS Reisplanner?

• 4 september 2018
  • 3 reacties
  • 94 Bekeken

Volgens de informatie over de app, is het mogelijk om een aanvraag te doen voor Reisassistentie. Maar nergens staat hoe en een vraag stellen via de mail heeft geen zin, want kreeg een algemene mail terug, met als inhoud dat men niet alle mail persoonlijk kan beantwoorden. Hopelijk dat iemand anders een antwoord heeft.
icon

Beste antwoord door Miriam NS 4 september 2018, 19:57

Hallo PaulHoll70, welkom op onze Community!

Vervelend dat je dit niet kunt vinden. Heb je de meest recente versie van de app? Er is op 5 juni namelijk een update geweest die het nu mogelijk maakt om via de app te boeken. Daarnaast is het ook van belang dat je ingelogt bent in je Mijn NS-account. Is dit het geval? Zo niet, dan zit daar denk ik het probleem. Als je in de app op meer klikt zie je rechts bovenin de optie om in te loggen. Dan zie je consumenten, zakelijk en reisassistentie staan. Als je klikt op reisassistentie dan kun je inloggen en krijg je vervolgens de mogelijkheid om een reis te boeken. Laat je even weten als het is gelukt?
Bekijk origineel

3 reacties

Hallo PaulHoll70, welkom op onze Community!

Vervelend dat je dit niet kunt vinden. Heb je de meest recente versie van de app? Er is op 5 juni namelijk een update geweest die het nu mogelijk maakt om via de app te boeken. Daarnaast is het ook van belang dat je ingelogt bent in je Mijn NS-account. Is dit het geval? Zo niet, dan zit daar denk ik het probleem. Als je in de app op meer klikt zie je rechts bovenin de optie om in te loggen. Dan zie je consumenten, zakelijk en reisassistentie staan. Als je klikt op reisassistentie dan kun je inloggen en krijg je vervolgens de mogelijkheid om een reis te boeken. Laat je even weten als het is gelukt?
Hallo Miriam NS,

In de app stond ik als Consument aangemeld en niet als NS Reisassistentie. Ik heb het gevonden. Dankjewel voor je antwoord. Ik ga vandaag of morgen proberen om een assistentieaanvraag te doen en dan laat ik het je weten of het gelukt is.

Alvast heel hartelijk bedankt voor je antwoord. Hier kan ik tenminste wat mee, want het mailtje wat ik van het NS lab terug kreeg, vond ik erbarmelijk slecht voor een klantenservice.

Met vriendelijke groet, Paul.
Hallo Miriam,

Ik zou je nog laten weten of het werkt en ik kan je zeggen dat het zo prima werkt.

Nogmaals bedankt.

Met vriendelijke groet,

Paul

Reageer