beantwoord

Hoeveel kost het om een extra functie / toevoeging in de NS app te laten maken?

Wij moeten voor ons schoolproject een bedrijfje opstarten en daarvoor zouden we dit graag willen weten.
icon

Beste antwoord door Erryt NS 20 maart 2018, 16:55

Ik heb contact gehad met de ontwikkelaar. Sommige functionaliteiten zijn “makkelijk” te maken omdat alle benodigde data al beschikbaar is, dan heb je eigenlijk alleen maar een frontend nodig. Andere zijn lastiger als er bijvoorbeeld een API voor gemaakt moet worden. De kosten die de manuren met zich meebrengen kunnen variëren van 2 dagen tot 2 weken. Ik kan dus helaas niet echt een expliciet antwoord geven, maar zodoende heb je een beetje het idee wat er allemaal bij komt kijken.

Bekijk origineel

2 reacties

Hallo jesse de haan en welkom op het NS Forum,

Leuk dat bij oNS komt aankloppen voor je schoolproject. Ik heb de ontwikkelaar een mail gestuurd, maar ik kreeg helaas gelijk een antwoord dat hij nog een week met vakantie is. Als het over een algemene feature geldt dan kan je deze informatie wellicht ook via Google achterhalen. Daarnaast denk ik dat het ook een de functie zelf ligt, wat deze doet en kan, hoeveel het kan gaan kosten. Mocht ik nog wel een antwoord krijgen dan laat ik je dat hier gelijk weten. Succes met je schoolproject.
Ik heb contact gehad met de ontwikkelaar. Sommige functionaliteiten zijn “makkelijk” te maken omdat alle benodigde data al beschikbaar is, dan heb je eigenlijk alleen maar een frontend nodig. Andere zijn lastiger als er bijvoorbeeld een API voor gemaakt moet worden. De kosten die de manuren met zich meebrengen kunnen variëren van 2 dagen tot 2 weken. Ik kan dus helaas niet echt een expliciet antwoord geven, maar zodoende heb je een beetje het idee wat er allemaal bij komt kijken.

Reageer