beantwoord

ik heb 19euro betaald voor spoordeel voucher

  • 19 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 109 Bekeken

Kan  je mij helpen met n douwnloading van  de treinkaartje  en misschien opslaan via drive  voor  morgen richting Rotterdam Alexander via Assen 

icon

Beste antwoord door Thom 19 oktober 2019, 22:26

U kunt het beste even bellen met Klantenservice, die kunnen eventueel ook meteen zien of het met uw kaartje in orde is. 030 7515155. Ze zijn er vierentwintig uur per dag, zeven dag in de week. Doorgaans is het een kwestie van gewoon de instructies (durven) opvolgen. Er kan niet zoveel mis gaan.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge

@TENNO83 

Dit is een Klant-helpt-Klant forum, of de service zo ver gaat betwijfel ik echter.

Probeer iets zelf te regelen, met kennissen of familie.

Reputatie 7
Badge +4

U kunt het beste even bellen met Klantenservice, die kunnen eventueel ook meteen zien of het met uw kaartje in orde is. 030 7515155. Ze zijn er vierentwintig uur per dag, zeven dag in de week. Doorgaans is het een kwestie van gewoon de instructies (durven) opvolgen. Er kan niet zoveel mis gaan.

Reageer