Normaliter duurt dat inderdaad niet lang en is het bijna een live feed, maar het kan zijn dat er iets mis is gegaan, of ze zijn toevallig met zijn allen op vakantie deze periode (wat me zeer onwaarschijnlijk lijkt). Ik adviseer je toch de feedback nogmaals in te dienen bij app support.
@Tomas NS , hoe lang duurt het voor NS support ongeveer antwoord geeft? Tis nu 9 dagen geleden, maar geen enkele reactie.
Bij de enkele keren dat ik ze een bericht gestuurd heb duurde het nog geen (werk)dag.
@Tomas NS , hoe lang duurt het voor NS support ongeveer antwoord geeft? Tis nu 9 dagen geleden, maar geen enkele reactie.
@mrfreeze, oké ik wacht het nog even af. @Tomas NS, ik heb NS support een bericht gestuurd.
Mochten andere lezers van dit topic nog een tip hebben voor de meldingen, dan hoor ik dat graag :-)
Hoi Hallootje en welkom bij onze Community.
Dit klinkt inderdaad als een fout en ik wil je daarom ook uitnodigen om deze te melden bij het team achter de app. Dit kun je doen door in het menu te kiezen voor ‘App support’.
Ik kan deze melding ook naar hen doorzetten, maar het voordeel van dit zelf doen is dat zij gelijk bij jou persoonlijk terug kunnen komen als zij meer informatie nodig hebben. Zelf ben ik helaas niet zo technisch aangelegd dat ik kan herkennen waar dit vandaan komt.
Hoi Hallootje,
Van de app en pushmeldingen weet ik niks, maar de andere vragen kan ik wel beantwoorden
Bij Flex duurt het inderdaad enige tijd voor de prijzen van de reizen te zien zijn. Bij Flex staat het abonnement niet meer op de kaart zelf en wordt alles dus ‘berekend’ in de backoffice. Daar kan zomaar enkele dagen overheen gaan. In uitzonderlijke gevallen zelfs langer.
Je vorige topic is inmiddels (waarschijnlijk door een moderator) al als beantwoord gemarkeerd. Je kunt in een eigen topic een antwoord als ‘beste antwoord’ selecteren, daarmee is het topic beantwoord. Als dit niet binnen enkele dagen gebeurt, doet een moderator het meestal.