beantwoord

In Reisplanner app kun je geen fietstreinkaart voor kinderen kopen

• 23 augustus 2018
  • 4 reacties
  • 134 Bekeken

icon

Beste antwoord door Miriam NS 23 augustus 2018, 21:53

Hallo SelinaRoskam, welkom op onze Communtiy!

Ik heb zelf ook even gekeken en krijg ook deze melding in de app. Als ik de bestelling op de website plaats dan komt deze melding niet naar voren. Ik wil je adviseren om het ticket hier aan te schaffen en ik zal de melding vanuit de app doorgeven. Laat je even weten als het gelukt is?
Bekijk origineel

4 reacties

Hallo SelinaRoskam, welkom op onze Communtiy!

Ik heb zelf ook even gekeken en krijg ook deze melding in de app. Als ik de bestelling op de website plaats dan komt deze melding niet naar voren. Ik wil je adviseren om het ticket hier aan te schaffen en ik zal de melding vanuit de app doorgeven. Laat je even weten als het gelukt is?
Reputatie 6
Badge +1
Ik begrijp het niet helemaal, maar een kaartje voor een fiets kost altijd € 6,20. of het nu een kinderfietsje of een tandem is, er is maar één soort fietskaarten voor alles.
Klopt, het probleem blijkt dus dat de geboortedatum van iemand onder de 12 niet geaccepteerd wordt om een Dagkaart fiets te kopen via de Reisplanner Xtra App. Uiteraard is dat niet de bedoeling.
Ik zat al in de trein toen ik ze bestelde en de conducteur was zo coulant om mij te laten reizen. Ik had tenslotte al wel betaald voor de andere twee fietsen.
Via internet bestellen klopt inderdaad. Dat had ik met mijn heenreis wel gedaan, dan krijg je de fout niet.

Reageer