beantwoord

Info via reisplanner correct?

• 30 maart 2019
  • 1 reactie
  • 126 Bekeken

Via de reisplanner plan ik mijn reis voor 1 april van Rotterdam blaak naar Haarlem. De planner zegt dat ik via Den Haag centraal moet reizen, daar overstap om vervolgens via Leiden centraal richting Haarlem te reizen. Ik dacht dat Leiden niet begaanbaar was voor treinverkeer. Klopt de route die de reisplanner mij adviseert?
icon

Beste antwoord door Jeroen 30 maart 2019, 12:14

De route van de reisplanner klopt, op Leiden Centraal is door omvangrijke werkzaamheden op dit moment maar de helft van de capaciteit beschikbaar maar er rijden wel treinen, hou wel rekening met veel drukte op dit traject en vertragingen zijn er ook wat meer dan normaal.

U moet via Den Haag Centraal omdat ook het traject Den Haag HS en Den Haag LvN eruit ligt vanwege werkzaamheden.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge
De route van de reisplanner klopt, op Leiden Centraal is door omvangrijke werkzaamheden op dit moment maar de helft van de capaciteit beschikbaar maar er rijden wel treinen, hou wel rekening met veel drukte op dit traject en vertragingen zijn er ook wat meer dan normaal.

U moet via Den Haag Centraal omdat ook het traject Den Haag HS en Den Haag LvN eruit ligt vanwege werkzaamheden.

Reageer