beantwoord

Inlog ns app lukt niet

• 15 juli 2017
  • 3 reacties
  • 349 Bekeken

Heb 3 dagen een account aangemaakt
Deze werkt ook op de site zelf
Maar als ik wil in loggen op de ns app
Lukt dat niet hij zoekt en blijft zoeken

Iemand een idee. Wat ik fout doe
icon

Beste antwoord door Stijn NS 15 juli 2017, 14:34

Hallo Bjornvisss en welkom op het NS Serviceforum! Goed dat je ons hebt gevonden.

Vervelend om te lezen dat het niet lukt om in te loggen in de NS Reisplanner Xtra app. Zou het kunnen dat je misschien een typefout maakt in je inlognaam of het wachtwoord? Als dat niet het geval is kun je het beste via de App zelf feedback achter laten. Op die manier kom je namelijk direct in contact met de ontwikkelaars van de App. Zij zullen je sowieso beter kunnen helpen dan wij in dit geval.
Bekijk origineel

3 reacties

Hallo Bjornvisss en welkom op het NS Serviceforum! Goed dat je ons hebt gevonden.

Vervelend om te lezen dat het niet lukt om in te loggen in de NS Reisplanner Xtra app. Zou het kunnen dat je misschien een typefout maakt in je inlognaam of het wachtwoord? Als dat niet het geval is kun je het beste via de App zelf feedback achter laten. Op die manier kom je namelijk direct in contact met de ontwikkelaars van de App. Zij zullen je sowieso beter kunnen helpen dan wij in dit geval.
dan ligt het weer aan ons ik heb hetzelfde ik kan ook niet meer inloggen op de app.
maar als je het vermeld lijkt er niks mee gedaan te worden zo jammer.
voorheen prima gewerkt.
nadat ik me telefoon moest terugzetten op fabrieksinstelling en alle apps weer op moest zetten.
kon ik bij de ns app niet meer inloggen met mijn inloggevens kom nou niet dan aan met typfout
ik heb hem zelfs eraf gehaald en opnieuw erop gezet wat soms nog eens help bij andere apps.
maar geen resultaat
Welkom bij onze NS Community, jhh nutters!

Wat spijtig dat het nog steeds niet lukt na deze moeite. Lukt het via de website wel of dat ook niet?

Reageer