beantwoord

inloggen app NS Reisplanner Xtra

Inloggen via de app lukt niet. Ik krijg de foutmelding "er is onverwachts een fout opgetreden. Probeer het later nog eens". Vandaag om de paar uur geprobeerd. Geen succes. Inloggen met dezelfde gegevens op NS.nl werkt wel.
icon

Beste antwoord door Stephan NS 31 juli 2015, 18:35

Hallo Bastiaan69,

Bedankt voor je melding. We hebben hier een en ander getest, maar op de Android-telefoons zou de app (en dan specifiek Mijn NS) goed moeten werken. Op de Iphone hadden we vandaag wel een storing, maar als het goed is moet het weer zijn verholpen. Heb je een Iphone? Het kan helpen om een verlopen kaart te verwijderen uit je account. Hopelijk kun je dan weer de reishistorie inzien. Ik heb je topic even verplaatst naar OV-Chipkaart, zodat het beter vindbaar wordt voor anderen.

Groet,
Stephan

Bekijk origineel

3 reacties

Hallo Bastiaan69,

Bedankt voor je melding. We hebben hier een en ander getest, maar op de Android-telefoons zou de app (en dan specifiek Mijn NS) goed moeten werken. Op de Iphone hadden we vandaag wel een storing, maar als het goed is moet het weer zijn verholpen. Heb je een Iphone? Het kan helpen om een verlopen kaart te verwijderen uit je account. Hopelijk kun je dan weer de reishistorie inzien. Ik heb je topic even verplaatst naar OV-Chipkaart, zodat het beter vindbaar wordt voor anderen.

Groet,
Stephan
Hallo Stephan, probleem deed zich vandaag inderdaad voor op m'n iPhone. Helaas nog steeds... Ik heb de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en netwerkinstellingen vernieuwd. Heeft niet geholpen. Jouw suggestie om een verlopen kaart uit mijn account te verwijderen werkt in mijn geval niet: ik heb er maar een kaart: ns altijd vrij met daarop de ov-chipkaart functie geactiveerd.
Reputatie 1
Badge
Beste Bastiaan69, jammer dat je je reishistorie nog steeds niet in kunt zien, in de app althans. Lukt het wel via www.ns.nl/login? Als het hier ook niet lukt lijkt er iets mis te zijn in je account. Stuur dan je persoonlijke gegevens (naam, adres, woonplaats) en e-emailadres in een privébericht, kijk ik het voor je na. Een privébericht stuur je door op mijn gebruikersnaam te klikken en te kiezen voor 'stuur bericht'.

Reageer