Via de Mijn NS app op mijn telefoon kan ik prima rijdadviezen opvragen, dat gaat allemaal prima.
Als ik dan probeer in te loggen via de app, dan krijg ik de mededeling: Geen Internetverbinding,
Als eerder kon in gewoon via mijn telefoon via de browser inloggen op mijn NS. Maar via de app bleef onmogelijk. Ik heb de app van mijn telefoon gehaald en deze daarna opnieuw geïnstalleerd, ik heb ook de cache van de app weggehaald. Maar dat alles mocht niet baten. Nog immer kan ik niet via de app inloggen op mijn NS. Dit is jammer en lijkt me onnodig. Ik dacht dat ik de app dan misschien te weinig permissies had gegeven, maar als ik reisadvies kan binnenhalen, dan kan de app dus gebruik maken van de internetverbinding van mijn telefoon. Dus daar zal het dan ook niet aan liggen.
Weet iemand een antwoord?
Beste antwoord door Mark NS
Hoi Matthijs_77, welkom op de NS Community.
Alle functies binnen de app werken verder wel correct op het inloggen na? De instellingen op het toestel zelf geven de app volledig toegang? Dit is de controleren in het menu instellingen onder de kop overige instellingen.