beantwoord

Inloggen op reisplanner

• 13 juli 2017
  • 3 reacties
  • 115 Bekeken

Mijn account is geactiveerd en toch kan ik niet inloggen in reisplanner app
icon

Beste antwoord door Robert B 13 juli 2017, 20:36

Gaat dit om NS Extra, en heb je dat via de link die je per e-mail gekregen hebt geactiveerd?

Je gegevens moeten volgens mij wel gelijk zijn aan die van je Mijn NS acount (e-mail en wachtwoord), maar dat zou bij je aanmelding al gecontroleerd moeten zijn.

Ik lees overigens op Twitter dat er meerdere mensen zijn die problemen hebben met inloggen op nieuwe accounts. Ging in dit geval om de iOS app.
Bekijk origineel

3 reacties

Goedenavond jojo52, welkom op het forum!

Vervelend dat het niet lukt met het inloggen. Kan je misschien aangeven wat er precies mis gaat? Misschien kunnen we dan beter met je meedenken.
Badge +3
Gaat dit om NS Extra, en heb je dat via de link die je per e-mail gekregen hebt geactiveerd?

Je gegevens moeten volgens mij wel gelijk zijn aan die van je Mijn NS acount (e-mail en wachtwoord), maar dat zou bij je aanmelding al gecontroleerd moeten zijn.

Ik lees overigens op Twitter dat er meerdere mensen zijn die problemen hebben met inloggen op nieuwe accounts. Ging in dit geval om de iOS app.
Jojo: Dit probleem had ik ook. Echter nadat ik online mij OV chipkaartnummer heb ingevuld werkte de app wel. Is dat misschien bij jou ook het geval?

Reageer