beantwoord

instellingen NS-app geeft niet altijd het gewenste resultaat

• 17 juni 2019
  • 7 reacties
  • 274 Bekeken

Reputatie 2
Je kunt aangeven naar welke scherm je wilt terugkeren in de NS-app. Dus geef ik in de instellingen aan: laatst gekozen scherm (het liefst Meer-scherm, maar goed). Vervolgens spring ik naar "Meer" en stap direct uit de app.

Ik keer terug en wat zie ik? De instellingenscherm! Op een of ander manier wordt Meer-scherm niet geaccepteerd en kom je blijkbaar altijd uit op instellingenscherm. Ieder ander willekeurig scherm wordt wel getoond na het opstarten.

Foutje? Bewust zo gedaan?
icon

Beste antwoord door Laura NS 5 juli 2019, 09:41

Hoi Valewijn! Ik heb inmiddels een reactie gehad van ons onderzoekslab en het probleem is geherproduceerd. Het zal worden opgelost! Houd de app dus in de gaten. 🙂
Bekijk origineel

7 reacties

Vreemd dat hij deze instelling niet accepteert, terwijl dit wel een optie is bij je instellingen. Bij het kiezen voor, bijvoorbeeld, 'Plannen', keert hij inderdaad wel terug op dat scherm. Ik durf het je zelf even niet te zeggen, waarom dit zo is. Ik zal dit proberen voor je uit te zoeken! Ik kom erop terug. 🙂
Sorry dat het zo lang heeft geduurd, Valewijn! Ik heb je vraag uitgezet en heb inmiddels een wedervraag van de afdeling mogen ontvangen. Gaat het om iOS of Android?
Reputatie 2
Sorry dat het zo lang heeft geduurd, Valewijn! Ik heb je vraag uitgezet en heb inmiddels een wedervraag van de afdeling mogen ontvangen. Gaat het om iOS of Android?

Geen probleem, @Laura NS Jullie doen je best.

Het gaat om android. In mijn geval versie 8.0 (Oreo).
Dankjewel Valewijn! Ik heb het weer uitgezet. Ik kom erop terug! 🙂
Hoi Valewijn! Ik heb helaas nog geen reactie van het lab. Ik vermoed dat ze druk bezig zijn met uitzoeken, dus ik wacht het nog heel even af. Ik hoop wel spoedig een antwoord te krijgen. 🙂 Sorry dat het wat langer duurt.
Hoi Valewijn! Ik heb inmiddels een reactie gehad van ons onderzoekslab en het probleem is geherproduceerd. Het zal worden opgelost! Houd de app dus in de gaten. 🙂
Reputatie 2
Hoi Valewijn! Ik heb inmiddels een reactie gehad van ons onderzoekslab en het probleem is geherproduceerd. Het zal worden opgelost! Houd de app dus in de gaten. :)

Hi Laura! Dat is fijn om te horen. Ik hou de app zeker in de gaten. Thanks!

Reageer