Skip to main content

Ik kan geen reizen plannen via het web.

Naast alle storingen en werkzaamheden is het overzicht weg. 

Deze afhankelijkheid van van falende techniek en planning doen mij weer verlangen naar het ouderwetse spoorboekje.

Hoi @HappyOrNot,

Ik ondervind helaas dezelfde problemen als jou. 

Ook via Rijdendetreinen.nl geen verbinding helaas.

OV9292 werkt wel, dat is dan misschien een optie om te gebruiken?


Hallo HappyOrNot en welkom bij de NS Community.

Er waren inderdaad wat technische problemen met de Reisplanner vandaag. Deze zouden inmiddels verholpen moeten zijn. Mocht je toch nog tegen een probleem aanlopen, dan is het advies om je reis te plannen met 9292.


Hallo HappyOrNot en welkom bij de NS Community.

Er waren inderdaad wat technische problemen met de Reisplanner vandaag. Deze zouden inmiddels verholpen moeten zijn. Mocht je toch nog tegen een probleem aanlopen, dan is het advies om je reis te plannen met 9292.

Nee Rory er waren niet WAT technische problemen, er zijn bij voortduring technische problemen bij jullie. ICT is nu echt wel een heel heel zwak punt aan het worden. Problemen met Mijn NS klassewisselingen etc.etc. het staat op X vol met klachten over de zeer bouwvallige ICT bij NS. Erken dit probleem nu eens en liever pak het eens grondig aan. Dit kan echt niet lang meer zo doorgaan.


Hallo HappyOrNot en welkom bij de NS Community.

Er waren inderdaad wat technische problemen met de Reisplanner vandaag. Deze zouden inmiddels verholpen moeten zijn. Mocht je toch nog tegen een probleem aanlopen, dan is het advies om je reis te plannen met 9292.

Nee Rory er waren niet WAT technische problemen, er zijn bij voortduring technische problemen bij jullie. ICT is nu echt wel een heel heel zwak punt aan het worden. Problemen met Mijn NS klassewisselingen etc.etc. het staat op X vol met klachten over de zeer bouwvallige ICT bij NS. Erken dit probleem nu eens en liever pak het eens grondig aan. Dit kan echt niet lang meer zo doorgaan.

Ja ja, daar hebben we het weer. Ik denk dat het inmiddels wel duidelijk is na dit 100 keer herhaald te hebben in allerlij topics.

En anders moet het wel duidelijk zijn dat er niks zal veranderen, hoe dan ook het meerdere keren herhalen heeft dus geen zin.

 

Het einde is nabij.

Nou ja, gelukkig is de community niet down zijn, dan zou het einde pas echt nabij zijn...


Zolang NS met allerlei eufemistische uitspraken blijft komen, zal ik hier tegen ingaan. Wen er dus maar aan.


Zolang NS met allerlei eufemistische uitspraken blijft komen, zal ik hier tegen ingaan. Wen er dus maar aan.

Wij kunnen er niks mee, en daarom zijn zulke herhaaldelijke berichten ergernis opwekkend voor ons. 


De storing in de reisplanner haalde zelfs het journaal op de radio vanochtend. De informatie op de borden op het station klopte blijkbaar wel…

Dat mag natuurlijk niet te vaak gebeuren als ‘check voor vertrek de reisplanner’ de standaard is 🤣


Dan moeten die borden natuurlijk wel werken, want daar hebben ze ook zo af en toe moeite mee. anders heb je als laatste hoop nog de ouderwetse papieren reisplanner op stations, en ja als die ook niet goed is dan heb je enorme pech.

 

(Of gewoon 9292 gebruiken 😁)


Reageer