beantwoord

Is het mogelijk voor de NS om in de app voor de smartphone die inmiddels bestaat een gps alarm melding te maken als je in de buurt van je station?

Ik zie altijd veel mensen in de trein slapen en een enkele keer krijg ik het ook niet voor elkaar mijn ogen open te houden. Twee keer gebeurd dat ik een halte later wakker werd, gelukkig niet al te ver maar het is heel vervelend als je bestemming mist.

Nu bestaat er ergens een GPS app waarmee je dit kunt instellen maar:

1. vertrouw ik die externe app niet
  2. moet je weer een extra app voor installeren terwijl ik mijn telefoon zo leeg mogelijk wil houden
  3. extra gedoe terwijl je alles in 1 app zou kunnen gebruiken
Ik hoop dat dit mogelijk is.
icon

Beste antwoord door Denice NS 15 januari 2019, 11:33

Welkom bij de Community, tmdewit2304.

Lekker slapen in de trein is natuurlijk heel erg fijn. Je eindstation missen iets minder. Je kan je suggestie ook rechtstreeks doorgeven aan onze app-ontwikkelaars via de Reisplanner app. (via 'meer' - 'app support' - 'contact app support')

Je kan uiteraard ook op je telefoon zelf een alarm zetten bijvoorbeeld 5 minuten voordat de trein jouw eindstation bereikt 😉

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Het is dan wel een verzorgingsstaat, maar dit gaat wel weer erg ver.
Er is ook nog zoiets als zelf opletten. En ja, ik heb zelf ook een keer een station gemist omdat ik verdiept was in mijn boek. Eigen schuld.
Welkom bij de Community, tmdewit2304.

Lekker slapen in de trein is natuurlijk heel erg fijn. Je eindstation missen iets minder. Je kan je suggestie ook rechtstreeks doorgeven aan onze app-ontwikkelaars via de Reisplanner app. (via 'meer' - 'app support' - 'contact app support')

Je kan uiteraard ook op je telefoon zelf een alarm zetten bijvoorbeeld 5 minuten voordat de trein jouw eindstation bereikt 😉
Reputatie 7
Badge +3
Je kunt steeds meer extraatjes verzinnen maar de app wordt daardoor wel steeds ingewikkelder. In een ander topic geeft conducteur @Slidestops aan dat veel personeel en reizigers inmiddels liever de app Rijden de Treinen gebruiken juist omdat die eenvoudiger en overzichtelijker is dan de NS app.
Reputatie 6
Badge +2
201901 15 14:46 stationsverkorting stationsafkorting stationsverkortingen stationsafkortingen
Wat ik handig vind bij Rijden de Treinen is dat het gebruiken en leren van stationsverkortingen geïntegreerd is.

Reageer