beantwoord

Jongeren dagkaart Ns App

  • 18 August 2021
  • 5 reacties
  • 16882 Bekeken

Hallo 

ik heb vandaag tot alles geprobeerd maar ik kan geen jongeren dagkaart halen via de NS app kom alleen tot het keuze bank stel ik heb rabobank klik ik erop maar hij blijf vast lopen iemand nog meer last van ??

 

 

icon

Beste antwoord door Momo 18 August 2021, 12:31

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Er zijn regelmatig storingen. Soms helpt het om de nieuwste versie van de app te downloaden. Is het inmiddels is wel gelukt?

Mijn App is altijd up to date alles gaat automatisch 

zelfs Mijn NS kan ik eens niet inloggen. geef die aan dat dat ik moet activeren.. ik dacht app verwijderen en opnieuw downloaden.  ook dat werkt niet . en kon daarna niet meer inloggen met mijn NS  

Reputatie 7
Badge +3

De jongerendag is ook via de website als e-ticket te koop. Als het via de app niet lukt probeer het dan eens via de website.

https://www.ns.nl/producten/s/jongerendagkaart

 Na twee dagen Amsterdam wilden wij vermoeid als we waren naar huis om 17:07 uur. Mijn dochter kon niet inchecken met haar jongerenkaart. Dit kon blijkbaar vanaf 18:30 uur. Gevraagd of we jaartje mochten omboeken naar volwassen tarief bij info Antwoord: nee. 
niet echt klantvriendelijk maar om vermoeid anderhalf uur te moeten wachten alsnog maar een kaartje erbij gekocht. Gemiste kans NS. Ik wilde bijbetalen tot gewoon kaartje. Groet Geja Stoker

Reputatie 7
Badge +3

 Na twee dagen Amsterdam wilden wij vermoeid als we waren naar huis om 17:07 uur. Mijn dochter kon niet inchecken met haar jongerenkaart. Dit kon blijkbaar vanaf 18:30 uur. Gevraagd of we jaartje mochten omboeken naar volwassen tarief bij info Antwoord: nee. 
niet echt klantvriendelijk maar om vermoeid anderhalf uur te moeten wachten alsnog maar een kaartje erbij gekocht. Gemiste kans NS. Ik wilde bijbetalen tot gewoon kaartje. Groet Geja Stoker

Eenmaal.gekochte E-tickets kunnen niet gewijzigd worden en er wordt geen geld terug gegeven. Met o.a. die voorwaarden ben je bij koop akkoord gegaan. Bij de voorwaarden voor de koop wordt duidelijk aangegeven wanneer het jongerenkaartje geldig is, je had de reistijd daarop kunnen aanpassen of bij voorbaat al een vol-tarief kaartje kunnen kopen. Met een online kaartje kun je niet inchecken, alleen poortjes openen. Tegenwoordig kun je alleen op tijden dat een e-ticket geldig is door een poortje. 

Reageer