beantwoord

Kaartje gekocht maar niet gebruikt

• 3 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 405 Bekeken

Beste NS,

Woensdag avond de ns Reisplanner gebruikt voor een reis naar Schiphol vanaf rotterdam deze gaven bepaalde tijden aan waarvan er 1 om 4.00 uur zou gaan. Ik moest naar Schiphol om mijn vliegtuig te halen naar Schotland. Om 3.45 loop ik naar de trein en na het kopen van mijn kaartje constateer ik dat er geen treinen rijden maar bussen worden ingezet naar leiden en dan vervolgens verder met de trein. U zult begrijpen dat dit tijd technisch niet echt bevordelijk is voor het halen van mijn vliegtuig. Als er vervolgens dan ook nog eens nergens bussen te vinden zijn begint het probleem groter te worden. Uiteindelijk terug naar huis gelopen om dan alsnog maar met de auto te gaan en voor longterm parking te kiezen, wat uiteraard een stukje kostbaarder is. Wat doet NS hier aan...
icon

Beste antwoord door Arnold NS 3 augustus 2017, 17:44

Hallo Joeydekruijf en welkom op het NS Forum!

Wanneer heb je precies gekeken in de reisplanner? Want als je gisteravond hebt gekeken voor een trein vannacht, dan zul je vinden dat er geen trein heeft gereden om 04:00 uur. Wellicht dat je je dan een dag vergist hebt in de reisplanner? Vannacht was 03:32 uur de laatste en 05:16 uur weer de eerste trein die gereden heeft. Is dit een antwoord op je vraag?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge
@Joeydekruijf Dat klinkt heel vervelend! Alleen ben ik bang dat de NS niks voor u kan betekenen, maar zeg nooit nooit. 😉 Het is wachten op een reactie van een moderator. Hoe dan ook, een goede reis gewenst!
Hallo Joeydekruijf en welkom op het NS Forum!

Wanneer heb je precies gekeken in de reisplanner? Want als je gisteravond hebt gekeken voor een trein vannacht, dan zul je vinden dat er geen trein heeft gereden om 04:00 uur. Wellicht dat je je dan een dag vergist hebt in de reisplanner? Vannacht was 03:32 uur de laatste en 05:16 uur weer de eerste trein die gereden heeft. Is dit een antwoord op je vraag?
Hoi Joeydekruijf, we hebben nog geen reactie van je ontvangen en horen graag of we je nog verder kunnen helpen.

Reageer