kaartje kopen mislukt

• 22 oktober 2019
  • 8 reacties
  • 178 Bekeken

Als ik een kaartje wil kopen in de Ns app geeft hij een foutmelding, heb de app em mijn telefoon herstart, niks werkt

....

8 reacties

Reputatie 4

Beste @Erwinmertens,

Wat vervelend dat je dit ervaart. Op dit moment kampen wij met een storing waardoor het inderdaad niet mogelijk is om via de app een ticket te kopen. Er wordt gewerkt aan een oplossing maar we weten nog niet hoe lang dit duurt.

Er wordt aangeraden om gebruik te maken van een OV-kaart of om een ticket te kopen via de kaartenautomaat. Let wel op, een kaartje kopen via de automaat is 1 euro duurder.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Theo

Fijn dat dit in de app wordt aangegeven.

Ik dacht dat er iets met mijn telefoon was

Reputatie 7
Badge

Beste@Erwinmertens,

Wat vervelend dat je dit ervaart. Op dit moment kampen wij met een storing waardoor het inderdaad niet mogelijk is om via de app een ticket te kopen. Er wordt gewerkt aan een oplossing maar we weten nog niet hoe lang dit duurt.

Er wordt aangeraden om gebruik te maken van een OV-kaart of om een ticket te kopen via de kaartenautomaat. Let wel op, een kaartje kopen via de automaat is 1 euro duurder.

Met vriendelijke groet,

Theo

@TheoSu Schrijft u namens NS en bent u daar werkzaam op de klantenservice ? Zo komt het in elk geval wel over.

TheoSu is inderdaad werkzaam bij de NS. Niet bij de Klantenservice, maar als onderdeel van het NS App team.

Reputatie 4

Beste@Erwinmertens,

Met vriendelijke groet,

Theo

@TheoSu Schrijft u namens NS en bent u daar werkzaam op de klantenservice ? Zo komt het in elk geval wel over.

Hi @AbbeyRoad 

Zoals @Stijn NS  aangeeft werk ik voor de NS maar behoor ik tot de team die verantwoordelijk is voor de NS-app en de NS Lab-app.

Met vriendelijke groet,

Theo

Reputatie 7
Badge

Helemaal duidelijk nu @TheoSu  @Stijn NS 

En bedankt voor de reactie. Misschien een tip, als je namens NS schrijft dit even aangeven in het onderschrift.

Reputatie 7
Badge

Nooit meer een reactie gehad, maar schijnbaar is TheoSu nu ook moderator ?

Nooit meer een reactie gehad, maar schijnbaar is TheoSu nu ook moderator ?

Niet helemaal. TheoSu werkt binnen de organisatie maar doet alleen zaken voor 1 onderwerp. De rest van alles wordt door ons opgepakt. 

Reageer