-
-
Op het juiste spoor
-
1 reactie
Ik probeer nu al de hele dag een kaartje van de app te bestellen, helaas zonder resultaat. Op het moment dat ik wil betalen, ik ben dan nog in de NS app, dan lukt dat niet omdat hij steeds de datum van een vorige treinrit in april pakt. Ik heb de oude tickets al verwijderd, de app opnieuw geïnstalleerd maar niets helpt. Uit pure ellende heb ik vandaag een kaartje uit de automaat moeten kopen en dus 1 euro extra moeten betalen. Wie weet een oplossing?
icon
Beste antwoord door Miriam NS 26 juni 2018, 11:26
Hallo AstridBM, welkom op onze Communtiy!
Het klopt dat er inderdaad wat problemen zijn met de aanschaf van tickets via de app. Vervelend dat je hier ook hinder van hebt. De app opnieuw opstarten nog wel eens wil helpen, maar je geeft aan dat je hem zelfs al opnieuw hebt geïnstalleerd dus dat is ook geen oplossing dan. Lukt het vandaag wel?
Bekijk origineel