Kan mijn account niet toevoegen in de ns extra app

• 7 september 2018
  • 8 reacties
  • 108 Bekeken

Ik kan mijn account niet toevoegen. Maar kan wel gewoon inloggen op mijn ns

8 reacties

Ik heb helaas nog geen bericht ontvangen. Als het probleem nog speelt dan verneem ik dat graag van Ptcruisercabrio.
Erg vreemd. Zou je mij een privébericht willen sturen door op mijn naam en stuur bericht te klikken? Ik ontvang dan graag je postcode, huisnummer, voorletter(s), achternaam, geboortedatum en e-mailadres.
Particulier account
Er is momenteel geen storing gaande waardoor ik dit nu kan verklaren. Ben je in het bezit van een particulier Mijn NS account of een zakelijk account?
Ik hen een iPhone X met een iPad 4 op beide kan ik niet inloggen
Aangezien je wel gewoon kan inloggen heb ik het idee dat het niet aan jouw account ligt. Heb je heel misschien de mogelijkheid om via een andere telefoon of tablet met de Reisplanner app in te loggen? Kan je ook aangeven wat voor telefoon je in jouw bezit hebt en wat voor besturingssysteem daarop staat?
Nee ik krijg geen foutmelding alleen bij het invullen bij het wachtwoord dan gaat hij niet verder. Heb al een paar keer eraf gehaald en opnieuw geïnstalleerd maar dat helpt niet. Ik kan wel gewoon op mijn na inloggen met hetzelfde wachtwoord.
Hallo Ptcruisercabrio, welkom bij de NS Community!

Vreemd om te lezen dat dit niet werkt! Krijg je iets van een foutmelding of iets dergelijks wanneer je dit probeert te doen? Of gaat er iets anders mis?

Reageer