beantwoord

Kan niet inloggen op reisplanner extra app

• 6 april 2018
  • 5 reacties
  • 275 Bekeken

Hallo,

Sinds gisteren kan ik niet meer inloggen op de NS app op mijn Android telefoon. Wat ik ook probeer, zelfs na de app eraf halen en opnieuw installere, wil het inloggen niet. Heb ook een nieuw wachtwoord aangemaakt en kan op mijn ns hier gewoon mee inloggen, maar op de app dus niet. Hij geeft gelijk een rood kader na inlogpoging en het rondje blijft draaien.
Eerder deed de app het wel...
Ik heb gisteren 2 maal telefonisch contact gehad met een servicemedewerker maar die konden mij ook niet op weg helpen. De kwestie is doorgezet maar heb niks meer gehoord.
Gaarne hoop ik op een snelle oplossing daar ik vaak de app gebruik om treinkaartjes te importeren.

Met vriendelijke groet, Christi
icon

Beste antwoord door Denice NS 6 april 2018, 10:23

Hi Christi. Welkom op het Serviceforum.

Vervelend dat je in de App niet meer kan inloggen. 😞 Heb je vanuit de App al contact gezocht met onze App Support? Zo niet, dan wil ik je aanraden dit alsnog te doen of door een mail te sturen naar app@ns.nl. Ik zou je namelijk niet durven zeggen waar dit aan kan liggen. De enige optie die ik je kan bieden om uit te proberen is dat ik je Mijn NS-account verwijder en dat je een volledig nieuw account aanmaakt. Indien je dat wenst te proberen ontvang ik in een privébericht graag je NAW-gegevens, geboortedatum en e-mailadres. Een privébericht kan je sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge
Misschien dat een moderator hier uitkomst voor je kan bieden Christi. Ze zullen later op de ochtend hier op het forum aanwezig zijn. 🙂
Hi Christi. Welkom op het Serviceforum.

Vervelend dat je in de App niet meer kan inloggen. 😞 Heb je vanuit de App al contact gezocht met onze App Support? Zo niet, dan wil ik je aanraden dit alsnog te doen of door een mail te sturen naar app@ns.nl. Ik zou je namelijk niet durven zeggen waar dit aan kan liggen. De enige optie die ik je kan bieden om uit te proberen is dat ik je Mijn NS-account verwijder en dat je een volledig nieuw account aanmaakt. Indien je dat wenst te proberen ontvang ik in een privébericht graag je NAW-gegevens, geboortedatum en e-mailadres. Een privébericht kan je sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'.
Dank je... ga ik doen!
Ik heb een mail gestuurd... nu hopen dat het opgelost gaat worden en anders kom ik op je aanbod terug Denice ?.
Fingers crossed dat ze het kunnen oplossen. 🙂 Zo niet, dan zie ik vanzelf een bericht van je tegemoet!

Reageer