beantwoord

klacht info website klopt niet. Deze trein rijdt helemaal niet.

  • 25 februari 2019
  • 2 reacties
  • 72 Bekeken

G

raag storingen verwerken op NS app!!!
icon

Beste antwoord door Stijn NS 25 februari 2019, 18:50

Goedenavond cterhaar en welkom bij de NS Community!

Zoals Edwin al aangeeft heb ook ik het idee dat je de reisplanner van NS International gebruikt. Binnenlandse reizen worden in deze planner niet live geüpdatet, deze geeft namelijk enkel de standaarddienstregeling weer. De Internationale planner is dan ook niet specifiek bedoeld voor het geven van reisinformatie, maar voornamelijk voor het boeken van Internationale reizen. Reisinformatie kun je opvragen via de binnenlandse NS App of op de binnenlandse NS website. Deze worden wel live geüpdatet en gevolgen van werkzaamheden en storingen worden daar dan ook getoond.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge
Is dat niet de planner van NS Internationaal?
Goedenavond cterhaar en welkom bij de NS Community!

Zoals Edwin al aangeeft heb ook ik het idee dat je de reisplanner van NS International gebruikt. Binnenlandse reizen worden in deze planner niet live geüpdatet, deze geeft namelijk enkel de standaarddienstregeling weer. De Internationale planner is dan ook niet specifiek bedoeld voor het geven van reisinformatie, maar voornamelijk voor het boeken van Internationale reizen. Reisinformatie kun je opvragen via de binnenlandse NS App of op de binnenlandse NS website. Deze worden wel live geüpdatet en gevolgen van werkzaamheden en storingen worden daar dan ook getoond.

Reageer