beantwoord

Komt er een update van de reisplanner?

• 15 juni 2017
  • 3 reacties
  • 195 Bekeken

Ha beste NS-ers en medereizigers! Ik heb wat moeite met het plannen van een reis uit zwolle na Rotterdam cs. Wanneer ik met de trein van 7u20 uit zwolle wil nemen, wil de reisplanner dat ik eerst met de bus van 7u05 een rondje om het station rijd.... Merkwaardig!
icon

Beste antwoord door Denice NS 15 juni 2017, 10:13

Hi Frank.2b. Welkom op het Serviceforum.

Ik heb even in de Reisplanner (zowel op de site als in de App) gekeken en kan zonder problemen te reis Zwolle-Rotterdam plannen. Ik vermoed dan ook dat je, net als wat Dennis al aangeeft, dat je bij het selecteren van Zwolle niet het treinstation hebt geselecteerd maar misschien een bushalte of locatie. Stations worden aangegeven als 'treinstation' met een pictogram van een trein ervoor 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Je hebt misschien een vertrekpunt opgegeven/geselecteerd dat is geïnterpreteerd als Zwolle centrum. Kun je details geven (ook welke reisplanner je bedoelt)?

Ik zie dat NS Xtra ''Zwolle Zwolle Nederland'' interpreteert als een locatie ten noordwesten van het centrum, dat is inderdaad vreemd. Je moet overigens Zwolle Station NS selecteren.als dat je vertreklocatie is. bijdragevandennis
Hi Frank.2b. Welkom op het Serviceforum.

Ik heb even in de Reisplanner (zowel op de site als in de App) gekeken en kan zonder problemen te reis Zwolle-Rotterdam plannen. Ik vermoed dan ook dat je, net als wat Dennis al aangeeft, dat je bij het selecteren van Zwolle niet het treinstation hebt geselecteerd maar misschien een bushalte of locatie. Stations worden aangegeven als 'treinstation' met een pictogram van een trein ervoor 🙂
Aha, dat kan het geweest zijn.

Ik heb gekozen voor Zwolle in plaats van station Zwolle! :D

Dank voor de reacties!

Reageer