beantwoord

Korting reisplanner?

• 2 augustus 2015
  • 3 reacties
  • 247 Bekeken

als ik de prijs wil bekijken van een reis met de ns dan geeft de site ook kortings prijzen aan waar voor zijn die kortingen ??
icon

Beste antwoord door Sivan NS 5 augustus 2015, 13:34

Hoi Rien,

Welkom op het forum! Goed dat je deze vraag stelt. De antwoorden zijn inmiddels gegeven, maar voor het overzicht vat ik het even voor je samen.

NS verkoopt abonnementen waarmee je met korting kunt reizen, zoals het Dal Voordeel. Daarnaast kun je gebruik maken van Samenreiskorting, waarbij je met korting kunt meereizen met een abonnementhouder.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3
NS verkoopt abonnementen die recht geven op reizen met korting. Zo kost het abonnement Dal Voordeel 50 euro per jaar, en daarmee krijgt u 40 procent korting op uw reis als u incheckt in de daluren. Zie www.ns.nl/abonnementen voor een overzicht van de beschikbare abonnementen.
Daarnaast is het mogelijk om, ook als u zelf geen abonnement heeft, met korting mee te reizen met een abonnementhouder. Daarvoor moet u samenreiskorting op uw ov-chipkaart laden.
Hoi Rien,

Welkom op het forum! Goed dat je deze vraag stelt. De antwoorden zijn inmiddels gegeven, maar voor het overzicht vat ik het even voor je samen.

NS verkoopt abonnementen waarmee je met korting kunt reizen, zoals het Dal Voordeel. Daarnaast kun je gebruik maken van Samenreiskorting, waarbij je met korting kunt meereizen met een abonnementhouder.

Reageer